Lech na Przystanek Woodstock

Marka przygotowała specjalną edycję opakowań piwa na jubileuszową 20. edycję festiwalu Przystanek Woodstock
O autorze
1 min czytania 2014-06-23

Lech Premium został w tym roku sponsorem głównym imprezy (poprzednio była nim marka Carslberg). W lipcu ruszy ogólnopolska kampania promująca wydarzenie, a w spotach je reklamujących pojawi się Jurek Owsiak. Dodatkowo działania obejmować będą komunikację w radiu, Internecie, na billboardach oraz w punktach sprzedaży i pociągach.

Pod koniec czerwca do ogólnopolskiej sprzedaży trafią limitowane jubileuszowe puszki Lecha. Ich design nawiązuje do legendarnych muzycznych imprez (Woodstock i rockowe festiwale z przełomu lat 80. i 90.). Na obu opakowaniach konsumenci odnajdą popularne hasła, takie jak: „Miłość, przyjaźń, rock’n’roll”, czy „Make love not war”. Także wskaźniki temperatury wykonane z termoczułej farby, wprowadzone w tym roku przez markę, przyjmą rockowy charakter. Pod wpływem zmiany temperatury informować będą o tym, kiedy piwo jest „cold”, a kiedy „cool”. Komunikację marketingową w punktach sprzedaży wspierać będą również materiały POS.

Działania ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za aktywności digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja Tabasco. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications. Jubileuszowe puszki zaprojektowała Czteryczwarte Brand Design.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj