Niespotykany dotąd format w świecie polskiego hip-hopu przyciągnął do stolicy Dolnego Śląska ponad 4 tysiące widzów. Organizatorom gali LPHHMA udało się połączyć występy artystów z wręczeniem statuetek w 18 kategoriach m.in. za Debiut, Płytę i Kooperację Roku.
Przed wydarzeniem w sieci pojawiły się materiały promocyjne m.in. mini-serial pt. „Czarna Wołga. Cichy&Mały” oraz teledysk „Nagroda”, które obejrzało łącznie ponad 3 miliony osób. Dodatkowo w ostatnich dniach na kanale Polish Hip-Hop Music Awards opublikowany został oficjalny aftermovie z wydarzenia.
Zobacz również
Oprócz wspomnianego aftermovie do sieci trafią koncertowe wersje utworów wykonawców, nagrane w dniu wydarzenia. O muzyczną oprawę dla raperów zadbała Płocka Orkiestra Symfoniczna im. Witolda Lutosławskiego pod batutą Jacka Piskorza. Emisja pierwszego teledysku już wkrótce. Zachęcamy do śledzenia kanału w serwisie YouTube.
– Za nami pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards, która niewątpliwie okazała się sukcesem i wielkim świętem całej branży. Deklarując cykliczność tego wydarzenia, zabieramy się do pracy nad następną edycją. Chcemy, żeby była ona jeszcze bardziej spektakularna i atrakcyjna dla odbiorców, występujących artystów oraz laureatów. Cieszę się, że razem z marką Lech należącej do Kompanii Piwowarskiej – partnerem tytularnym wydarzenia – udało się nam stworzyć jakościową, wartościową i bardzo potrzebną imprezę na rynku muzycznym – mówi Marcin Siwek, organizator LPHHMA.
Druga edycja muzycznego widowiska planowana jest na lato 2022 r. Aktualne informacje związane z wydarzeniem można śledzić na stronie internetowej plhhma.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing