Lech Premium sponsorem głównym Festiwalu Przystanek Woodstock

Lech Premium, marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, została Sponsorem Głównym Festiwalu Przystanku Woodstock. Umowa została podpisana na trzy lata.
O autorze
1 min czytania 2014-04-02

Nowy Sponsor Główny przygotuje specjalne atrakcje dla odwiedzających Kostrzyn nad Odrą. Jubileuszowa XX edycja imprezy rozpocznie się 31 lipca i potrwa do 2 sierpnia 2014 roku.

Przystanek Woodstock jest wydarzeniem legendarnym – ten największy festiwal muzyczny w Polsce i jeden z największych na świecie, w 2013 roku zgromadził prawie pół miliona osób. Lech Premium, jako jedna z czołowych marek piwnych w Polsce, wpisuje się w kultowy klimat wydarzenia, przyciągającego tłumy miłośników muzyki, a także kulturowych oraz społecznych inspiracji. – Lech Premium to piwo adresowane do ludzi energicznych i pozytywnie nastawionych. Jest dla wszystkich pełnoletnich osób, które czują się „młode duchem”. W związku z faktem, że marka Lech Premium jest uosobieniem wartości spójnych z ideą Przystanku Woodstock, podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy było dla obu stron bardzo łatwe – mówi Karolina Kulinek-Łatka, dyrektor marki Lech.

Przygotowania do jubileuszowego festiwalu już się rozpoczęły. – Wspólnie z Lechem Premium, nowym Sponsorem Głównym imprezy, uczynimy XX Przystanek Woodstock niezapomnianym i spektakularnym przeżyciem muzycznym i kulturowym. Cieszymy się, że marka pozwalająca zachować dystans i patrzeć na świat ze świeżą perspektywą będzie z nami przez trzy kolejne edycje wydarzenia – informuje Jerzy Owsiak, pomysłodawca i twórca festiwalu. Współpraca Lecha Premium z Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dowód na otwarcie się marki na szerszą grupę odbiorców – ludzi, którzy czują się młodo, a w otaczającym świecie szukają pozytywów.

Nowy Sponsor Główny, specjalnie na Przystanek Woodstock planuje przygotowanie wyjątkowych atrakcji związanych z wydarzeniem. O szczegółach, spójnych z wizerunkiem Lecha Premium i planowanymi działaniami komunikacyjnymi, przedstawiciele marki będą informować na bieżąco. Wstęp na festiwal pozostaje, wzorem poprzednich lat, bezpłatny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj