Lego daje nieograniczone możliwości. Przegląd najciekawszych kreacji marki

Lego daje nieograniczone możliwości. Przegląd najciekawszych kreacji marki
Lego to marka, która słynie z oryginalnych pomysłów i przekucia ich w minimalistyczne, zarazem wyrażające więcej niż tysiąc słów reklamy. Można z nich wybudować tyle, ile pozwala nam nasza wyobraźnia, a podobno ta nie ma granic…
O autorze
1 min czytania 2017-07-19

Kreatywność Lego nie ogranicza się jedynie do budowania niesamowitych figur, budowli, czy postaci z klocków. PR-owcy i marketerzy duńskiej firmy nie śpią i rozszerzają działalność marki o filmy video, okładki albumów muzycznych, plakaty, a nawet outdoor. Dziś przeglądamy najlepsze kreacje Lego.

Zaczniemy od pracy, która na Festiwalu w Cannes zdobyła trzy srebrne Lwy oraz jeden brązowy. Seria reklam stworzonych przez Ogilvy w Bangkoku jest po prostu idealna, od koncepcji do realizacji. Zatytułowana jest „zbuduj przyszłość” i zachęca do rozwijania dziecięcych pasji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejnym dobrym przykładem jest promocja linii klocków Lego Star Wars – zabawne scenki pokazują, z przymrużeniem oka, życie bohaterów filmu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kto z nas, będąc dzieckiem, nie lubił wykreślanek? Na 55 rocznice rozpoczęcia produkcji Lego, marka w zabawny sposób zakomunikowała, że nie ma ograniczeń co do tego, jakie konstrukcje można zbudować z klocków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A może zastanawiasz się, jak wyglądały Lego w latach ‘60,’70,’80? Czy wtedy też można było się nimi bawić? :O

Może jesteś fanem zdrowego stylu życia? Chcesz inspirować nim swoje dziecko, by jak mantrę powtarzało “siła, moc, fitness, sport”? Nic prostszego! Możesz do tego spokojnie wykorzystać klocki Lego!

Lego pobudza również nasze mózgi do patrzenia na świat z szerszej perspektywy.

„Kiedy dorosnę, chcę być mistrzem Formuły 1”. A może Ty, będąc młody chciałeś zostać prezydentem? Lego w ciekawy sposób przedstawia historię wielkich ludzi!

Z Lego możesz też przenieść się w najciekawsze miejsca na świecie.

Duński producent nie pozostaje bierny na problemy społeczne. W bardzo ciekawy sposób porusza kwestie, z którymi ciągle spotykamy się w społeczeństwie.

Marka również mocno komunikuje, że to największy potencjał leży właśnie w dzieciach, które stale powinny się rozwijać, bo to oni będą budowniczymi przyszłości.

Jednak wiadomo, że z Lego mamy nieograniczone możliwości, co marka bardzo mocno podkreśla!

Lego postawiło sobie za cel inspirowanie i rozwijanie dzieci, by myślały twórczo i systematycznie uwalniały swój potencjał do kształtowania własnej przyszłości. Wysoka jakość zabawy wzbogaca życie dziecka i stanowi podstawę życia dorosłego. Jednak kreatywność twórców reklam marki nie zna granic, tak jak dziecięca wyobraźnia!

A Wy, którą z kreacji wybieracie? A może macie swoją ulubioną?