Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

LEGO zbudowało makietę kortu tenisowego na urodziny Igi Świątek

LEGO zbudowało makietę kortu tenisowego na urodziny Igi Świątek
Dziś, 31 maja 2024 roku, cały sportowy świat śpiewa „100 lat” Idze Świątek. Do urodzinowych życzeń dołączyła firma LEGO, która w prezencie podarowała tenisistce makietę kortu stworzoną z kilkunastu tysięcy elementów.
O autorze
2 min czytania 2024-05-31

31 maja to dzień urodzin Igi Świątek – najlepszej polskiej tenisistki, a zarazem czołowej rakiety świata. Świątek jest też ambasadorką LEGO, czym chętnie chwali się w mediach społecznościowych. Współpraca między branżą sportową i zabawkarską wprost kwitnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji 23. urodzin, Grupa LEGO przygotowała dla liderki światowego rankingu WTA wyjątkową niespodziankę: kort tenisowy zbudowany z kolorowych klocków. W sumie konstrukcję stworzono z ponad 11 tys. elementów, a wprawne oko tenisowego fana dojrzy w niej co najmniej kilka tzw. easter eggów. Mowa m.in. o figurce symbolizującej kota Igi, czy nawiązaniu do piłki nożnej, będącego jednym z hobby tenisistki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kort w (nie takiej) mikroskali

Stworzona przez LEGO makieta kortu mierzy 62 cm długości, 58 cm szerokości i wznosi się na wysokość blisko 27 cm. Całość składająca się z 11 081 klocków waży blisko 12 kg, a w jej skład wchodzą w sumie ponad 224 minifigurki, wśród których można dostrzec postaci znane z życia
prywatnego i zawodowego Igi, a także ikony świata sportu i kultury. Są wśród nich m.in.:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • zespół Igi wraz z tatą i siostrą,
  • bohaterowie jej ulubionego serialu telewizyjnego,
  • sportowi idole Igi,
  • kibice z transparentem „Raszyn rulez!”.

Za projekt i budowę makiety odpowiadał Certyfikowany Budowniczy LEGO, Mateusz Kustra. Cały proces – od pierwszego pomysłu do złączenia ostatnich klocków – zajął jego dwuosobowemu zespołowi blisko pół roku.

Zabawa LEGO jako element treningu

Co ważne, budowanie rozmaitych konstrukcji z LEGO to dla Igi Świątek nie tylko sposób na spędzanie wolnego czasu, ale także istotna część przedmeczowych treningów. Chodzi rzecz jasna o koncentrację i determinację, bo obie te cechy są potrzebne zarówno na korcie, jak i na zabawkowym placu budowy.

Współpraca LEGO z Igą Świątek to kolejny przykład na to, że zabawa klockami może fascynować zarówno małych, jak i dużych.

– W Grupie LEGO wierzymy, że nieograniczona wyobraźnia i ćwiczenie kreatywnego myślenia są kluczowe dla odkrywania potencjału i spełniania marzeń, zarówno dzieci, jak i dorosłych. Tworząc z klocków, podobnie jak na korcie, każda mała część składa się na coś wielkiego. Tak budujemy marzenia – krok po kroku, klocek po klocku – mówi Maciej Seliński, General Manager firmy LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.

1Badanie „LEGO Play Well 2024” zostało przeprowadzone przez firmę LEGO i Edelman DXI na koniec 2023 r. w 36 krajach, w tym w Polsce, wśród 36 000 rodziców i 25 532 dzieci w wieku od 5 do 12.

Zdjęcia: mat. pras.

PS Czy Iga Świątek to dobra ambasadorka dla marki LEGO? [opinie]

Iga Świątek ogłosiła współpracę z LEGO. Czy to strzał w dziesiątkę? Odpowiedzi na te i inne pytania poszukaliśmy u ekspertów, którzy podkreślają, że kluczową kwestią tego rodzaju współprac jest autentyczność, zarówno dla sportowca, jak i marki.