Akcja „Krusher – spróbuj mnie utrzymać” polega na zagraniu w specjalną grę. Użytkownik wybiera swoją ulubioną wersję smakową deseru Krusher, a następnie musi go złapać myszką oraz utrzymać jak najdłużej. Jeśli opuści Krushera, traci szansę. Dodatkowo, co pewien czas gracz musi odpowiedzieć na zadania konkursowe.
Codziennie komisja konkursowa wybiera zwycięzcę spośród 10 osób z najlepszymi wynikami, które jednocześnie poprawnie odpowiedziały na zadania konkursowe oraz pytanie otwarte.
Zobacz również
Aby odebrać darmowy deser należy przyjść do jednej z restauracji KFC w wygranej koszulce oraz zamówić swój ulubiony zestaw, kubełek lub box. Koszulka będzie dostępna w dwóch wariantach – damskim oraz męskim. Aplikacja, ranking zwycięzców oraz regulamin konkursu są dostępne na stronie www.kfc.pl/krushers. Konkurs „Krushers – spróbuj mnie utrzymać” będzie mieć także swoją odsłonę na Węgrzech oraz w Czechach.
Agencja Lemon Sky miała już okazję współpracować z KFC w ramach projektu KFC So Good – Augmented Reality Roadshow, realizowanego wraz z Codemedia S.A. Został on nagrodzony w konkursie Mixx-Awards 2011 w kategorii najlepsze zastosowanie nowych mediów. Lemon Sky stworzyła grę w technologii AR, polegającą na zbieraniu wyłącznie świeżych składników do kubełka KFC. Podczas trwania akcji unikalna konsola AR odwiedziła 10 największych miast w Polsce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach