Volkswagen Bank z pomocą agencji chciał zaistnieć w salonach VW, czyli bliżej miejsca, w którym klient wybiera wymarzony samochód. Zgodnie ze spójną komunikacją banku, że wymarzony samochód jest bliżej nas, niż myślimy, Lemon Sky opracowała długofalową strategię komunikacji marki w 65 polskich salonach VW. Działania agencji objęły także przygotowanie materiałów BTL: ulotek, plakatów, mat magnetycznych oraz prezentacji na nośnikach multimedialnych.
Lemon Sky stworzyła zupełnie nowy sposób komunikacji marki oparty na relacji człowieka z samochodem, pokazaniu ludzkich emocji, które towarzyszą każdemu podczas wyboru nowego auta. Agencja wprowadziła nowe, czytelne formy oznaczeń produktów oraz zupełnie nową ścieżkę zakupową Klienta w samych salonach.
Zobacz również
W ostatnim czasie w ramach kontynuacji obranego kierunku komunikacji powstał także specjalny kalkulator kalkulator.vwbank.pl, dzięki któremu każdy może sprawdzić, jak w łatwy sposób sfinansować swoje wymarzone auto.