Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Biovital

Do portfolio klientów dołączyła marka Biovital. Agencja przygotowała odświeżoną wersję spotu TV.
O autorze
0 min czytania 2015-10-27

Biovital Zdrowie to jeden z najpopularniejszych w Polsce preparatów witaminowych w płynie. Zawiera m. in. witaminy z grupy B, żelazo i głóg, który wpływa korzystnie na pracę serca. Marka, po przejęciu przez firmę EGIS Pharmaceuticals PLC w lipcu tego roku, wznawia działania komunikacyjne w Polsce w obszarze TV.

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotowała nowe demo produktowe, które zostało wkomponowane w znany wcześniej spot TV. Produkt Biovital Zdrowie występuje w odświeżonym, dotychczas nie prezentowanym opakowaniu. Komunikacja spotu jest skierowana do osób, które mimo zaawansowanego wieku chcą nadal prowadzić aktywny tryb życia i pozostać w dobrej formie.

Spot jest emitowany w telewizji od 19 października, kampania potrwa do 22 listopada.
Dom mediowy: Media Group

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj