Lemon Sky J. Walter Thompson powiększa dział kreacji

Do zespołu dołączyła Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski. Anita Kotlińska w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland objęła stanowisko Head of Creative Team, tworząc jednocześnie team kreatywny wraz z Michałem Włodarczykiem - Copywriterem.
O autorze
1 min czytania 2015-10-20

Anita ma ponad 13 lat doświadczenia jako Art Director, które zdobywała w agencjach AdFabrika FCB, BBDO, TBWA, Idealiści. Poprzednio również dyrektor kreatywna w agencji Newport. Do jej klientów należeli m.in AXA, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Urząd Miasta Krakowa, TP SA, Vision Express. Współautorka Delfina, koneserka słonej wody i poszukiwaczka horyzontu. 

Michał Włodarczyk dołączył do Lemon Sky J. Walter Thompson Poland w marcu bieżącego roku, obejmując stanowisko Copywritera. Dołączył do zespołu kreatywnego agencji realizującego projekty dla klientów takich jak: BZ WBK S.A, Mazda, Winiary. Fan wszelkiego rodzaju dystopii i nałogowy gracz. 

Adam Kaczanowski objął stanowisko Head of Creative Team.  W branży reklamowej od 2000 roku. Przez 12 lat pracował w JUST, przechodząc szczeble kariery od copywritera, poprzez stanowisko seniorskie, aż do dyrektora kreatywnego. Tworzył kampanie dla marek: Energa, Volkswagen, Warka, miasto Poznań, BZ WBK, BPH, Polopiryna, Scorbolamid.

Pisarz i performer, autor trzech powieści.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing