– Połączenie z JWT było dla nas jedyną szansą na zbudowanie prawdziwej agencji 360. JWT dało nam szansę wdrożenia pomysłu na agencję, która jest w stanie dostarczyć klientom strategiczną opiekę nad marką, kreatywne pomysły we wszystkich mediach, a także konieczne w dzisiejszej rzeczywistości marketingowej, wsparcie technologiczne – powiedziała Magdalena Surowiec, CEO. – Chcemy wyznaczyć nowy standard na rynku usług marketingowych. Dziś marketerzy przyzwyczajeni są do dzielenia budżetów, definiowania rozwiązań swoich problemów. Jeszcze nie wszyscy uświadamiają sobie, że mogą i powinni oczekiwać kompleksowych rozwiązań. Chcemy podnieść poprzeczkę oczekiwań Klientów wobec agencji. Nie chodzi tylko o to, żeby jedna agencja była w stanie zapewnić Klientowi obecność we wszystkich mediach. Naszym celem jest stworzenie organizacji, która będzie dla Klientów partnerem w efektywnym rozwiązywaniu problemów marketingowych – dodaje Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO.
Nowa agencja powstała z połączenia należącej do międzynarodowej grupy WPP, JWT Warszawa, oraz jednej z wiodących polskich agencji interaktywnych – Lemon Sky. Połączony zespół liczy prawie sto osób – specjalistów z zakresu reklamy ATL, BTL oraz nowych mediów i technologii.
Zobacz również
Zespołem kreacji pokieruje Mariusz Pitura (Creative Director), a studiem graficznym – Wojtek Adryańczyk (Head of Studio). Opiekę nad działem technologii kontynuuje Jerzy Kozyra, związany z Lemon Sky prawie od początku istnienia, Production Department Director. Za dział strategii odpowiada team łączący kompetencje digitalowe i offline – Paweł Jakubowski oraz Magdalena Dobrowolska-Sagan (która dołączyła do agencji w maju br.). Na czele Client Service stoi Monika Łapczyńska-Zygan, Client Service Director. Za rozwój kompetencji z zakresu analityki webowej oraz SEM/SEO odpowiada Daniel Świątkowski, Performance Marketing Director.
Nowa agencja – nowy CI
– Projektując nową komunikację staraliśmy się zwracać uwagę na to, że jesteśmy teraz jednym zespołem. Nasze logo ma to odzwierciedlać. Nie jesteśmy już Lemon Sky i JWT Warszawa, jesteśmy po prostu Lemon Sky JWT – mówił Mariusz Pitura.
Agencja zaprezentowała również nowe materiały video, nawiązujący do połączenia mood film oraz reel prezentujący najlepsze projekty w historii marek.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Efekty obecności na rynku nowej marki są już widoczne. Agencja zdobyła już pierwszych wspólnych klientów. Połączone zespoły mają za sobą pierwsze wspólne projekty realizowane dla marek z portfolio Bayer.
Słuchaj podcastu NowyMarketing