Lena Wiercioch-Kucińska client service directorem w ASAP&ASAP Communication
Z początkiem roku 2019 dołączyła do agencji Lena Wiercioch-Kucińska, obejmując stanowisko client service directora. Będzie odpowiadała za działanie i rozwijanie zespołu obsługi klienta oraz będzie aktywnie wspierała zarząd agencji w zakresie rozwoju biznesu i sprzedaży usług.
Lena Wiercioch-Kucińska ma blisko dwunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Poprzednio w Kalicińscy.com odpowiadała głównie za pracę działu client service, jednocześnie współtworząc strategie komunikacji marek i założenia kampanii marketingowych w digital.
Pracowała m.in. dla takich marek jak: Unilever, IKEA, Grycan, Kompania Piwowarska, SKODA, Castrol, Mitsubishi, Johnson & Johnson, USP, Tchibo i L’Oreal.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.