W ubiegłym roku agencja odpowiadała za kampanię brandingową skierowaną do pasażerów pod hasłem „Dla różnych podróżnych”, w ramach której równolegle prowadzone były działania ogólnopolskie oraz lokalne. Zakres obejmował przygotowanie strategii komunikacji oraz projektów kreatywnych do kampanii OOH, digital oraz w social mediach.
– Ponowny wybór naszej agencji dowodzi, że nie tylko skuteczność naszych kampanii przeniosła się na efekty biznesowe klienta, ale też działa pomiędzy nami wyjątkowa synergia. A kompetencje w obszarze strategiczno-analitycznym oraz digital, idealnie dopasowane są do komunikacji najbardziej innowacyjnej marki w swojej branży – mówi Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.
Zobacz również
– Jako FREE NOW dbamy o spójną komunikację naszej marki do każdej z grup docelowych. Wybór Leo Burnett po raz drugi do współpracy przy kampanii wizerunkowej podyktowany był nie tylko wysoką jakością obsługi, ale też świetną koncepcją kreatywną, która doskonale komunikuje wartości ważne dla naszego brandu: różnorodność i inkluzywność – powiedziała Izabela Skonieczna, head of marketing FREE NOW.