Leo Burnett z nową kampanią świąteczną APAP

Na początku grudnia ruszyła świąteczna kampania APAP „Sprawdzony na ból”. To pierwsza kampania USP Zdrowie realizowana z agencją Leo Burnett.
O autorze
1 min czytania 2017-12-15

W świątecznym spocie marki APAP występuje sprzedawca choinek, dla którego Boże Narodzenie to czas wytężonej pracy. Choinki trzeba ustawiać, oprawiać, pakować i ładować do samochodów. Wysiłek z tym związany bywa przyczyną bólu pleców i mięśni, a wtedy z pomocą przychodzi APAP, sprawdzony lek na ból. Kampania telewizyjna z tym przekazem kierowana jest do widowni w całej Polsce.

To pierwsza kampania realizowana przez Leo Burnett na zlecenie USP Zdrowie. W zakres współpracy wchodzą działania ATL na rzecz marek APAP (Regular), APAP NOC i APAP dla dzieci Forte.

Obejrzyj spot tutaj.

Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategia:
Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett

Kreacja:
Maciej Porebski, Creative Director Leo Burnett

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zespół kreacji: Piotr Dugin, Marek Wyżnikiewicz, Diana Przykorska

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Produkcja:
Kamil Ruciński, Broadcast Producer

Client Service:
Marta Tuczyńska, Account Director Leo Burnett

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Agencja należy do Publicis Groupe.