Geberit sprawdził, czego oczekują dziś użytkownicy od domowych łazienek, a następnie zestawił te oczekiwania z oferowanymi przez siebie rozwiązaniami. Okazało się, że potrzeby klientów skupiają się na sześciu głównych obszarach: przestrzeni, komforcie, dostępności, funkcjonalnym wzornictwie, a także użyteczności i czystości.
– Użytkownicy pragną dziś przede wszystkim lepszej organizacji przestrzeni w łazience, która da im poczucie przestronności wnętrza. Oczekują także rozwiązań zapewniających komfortowe funkcjonowanie, poczucie świeżości i higieny na co dzień. Doceniają produkty poprawiające dostępność łazienek dla osób starszych i niepełnosprawnych ruchowo. Zwracają też uwagę na to, by pomysłowe i praktyczne rozwiązania techniczne były zawarte w estetycznej, ponadczasowej i eleganckiej formie. Liczy się dla nich również wygoda w codziennym użytkowaniu, tak aby sprzątanie domowej łazienki było szybkie, sprawne i nie wymagało użycia silnych detergentów – mówi Justyna Zborowska, PR manager Geberit.
Zobacz również
Nowa kampania Geberit przekonuje, że można sprostać wszystkim wymaganiom dzisiejszych klientów. Kreacje reklamowe prezentują styl życia czwórki bohaterów oraz odpowiadające ich potrzebom produkty Geberit, w których zastosowano innowacyjne rozwiązania. W kampanii wykorzystane będą kompletne serie łazienkowe, odpływy liniowe, czy moduł zapewniający świeże powietrzem w łazience DuoFresh.
Priorytetem planowanych działań jest precyzyjne dotarcie zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i profesjonalistów. Stworzenie kompleksowego ekosystemu komunikacji, opartego na szerokim spektrum użytych kanałów (kampania video, media społecznościowe, reklama prasowa i banerowa), zapewnia efektywne dotarcie z komunikatem do określonej grupy docelowej. Zaplanowane zostały także artykuły na wiodących portalach, związanych z budownictwem oraz architekturą.
Lepsza łazienka, lepsze życie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za działaniami marki stoi filozofia, która mówi, że dobrze zorganizowana przestrzeń realnie wpływa na komfort życia. Nowe technologie i innowacyjne rozwiązania mają ułatwić codzienne funkcjonowanie i uczynić życie wygodniejszym. Kampanii przyświeca hasło: „Lepsza łazienka, lepsze życie”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Będzie to największa z dotychczasowych kampanii reklamowych Geberit. Skierowana jest do indywidualnych klientów, jak również do architektów, projektantów wnętrz oraz właścicieli salonów łazienkowych. Zaplanowaliśmy kilka odsłon. Pierwsza potrwa do końca tego roku, kolejne planujemy na 2021 rok – mówi Justyna Zborowska.
Za koncepcję kreatywną i zakup mediów odpowiada Grupa Geberit oraz agencja Hutter Consult AG. Za działania PR odpowiada agencja OKK! PR.