– Kolejne cztery firmy wyraziły chęć połączenia sił w ramach naszego stowarzyszenia, by wspólnie kształtować zrównoważony rozwój branży. To dla nas czytelny sygnał, że nasza misja i inicjatywy, poprzez które ją realizujemy, są potrzebne i ważne. To co robimy, przekonuje do członkostwa organizacje ze wszystkich kurii – mediów, marketerów i agencji, które skupia IAA Polska – mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska, regional director NCE Consulting GfK.
Leroy Merlin to marka, która powstała w 1923 roku we Francji. W Polsce swój początek miała w 1994 r., a w czerwcu 1996 r. w Piasecznie pod Warszawą stanął pierwszy sklep budowlany, od którego rozpoczął się rozwój sieci w kraju. Po 27 latach na polskich rynku Leroy Merlin to 78 sklepów w 52 miastach, blisko 70 tysięcy produktów i ponad 600 usług, prawie 13 tysięcy pracowników, a także 11 lat działań społecznych i środowiskowych fundacji.
Zobacz również
Leroy Merlin wspiera klientów na każdym etapie prac związanych z budową, remontem czy odświeżaniem domu – od inspiracji, przez doradztwo i projektowanie, po specjalistyczne usługi. Fundamentem kultury firmy jest dzielenie się, a w jej centrum zawsze stoi człowiek – klient, mieszkaniec, pracownik.
Ritf od 2005 r. oferuje profesjonalne usługi w zakresie wdrażania i realizacji akcji promocyjnych BTL oraz związanej z nimi produkcji marketingowej. Zajmuje się kompleksową obsługą dużych organizacji, począwszy od opracowania strategii marketingowej projektu, pełnej realizacji akcji oraz logistyki z nią związanej. Gwarancją sukcesu jest wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm zespołu Ritf.
Questpass to scaleup pochodzący z Polski, który zyskał uznanie na międzynarodowych wydarzeniach mediowych i adtechowych, takich jak Future Week Bergen czy PwC Growthbuilders. Wprowadzając na rynek nowatorski model reklamy oraz monetyzacji mediów internetowych, firma proponuje rozwiązanie pośrednie pomiędzy reklamą a paywallem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Questpass jest systemem reklamowym opartym na idei questvertisingu. W tym modelu internauta jest proszony o odpowiedź na pytanie dotyczące treści reklamy wyświetlonej powyżej, dzięki czemu otrzymuje dostęp do dalszej części artykułu. W ten sposób questvertising jest w stanie zagwarantować 100% uwagi dla każdej reklamy, za którą płaci reklamodawca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Proxi.cloud to firma technologiczna, która od 2017 roku działa w obszarze data-driven marketingu. Jest twórcą unikalnej technologii lokalizacyjnej pozwalającej na pasywny monitoring ruchu 7 milionów konsumentów w ponad 180 000 lokalizacji w Polsce. Proxi.cloud zmienia sposób, w jaki marki sprzedające w offline’ie zarządzają swoimi działaniami online’owymi. Pomaga marketerom skutecznie i mierzalnie generować sprzedaż stacjonarną działaniami digital oraz pozyskiwać unikalną wiedzę na temat konkurencji i ścieżek klientów.
Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa.
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl