Nowak to ekspert marketingu z kilkunastoletnią praktyką z zakresu budowy strategii marketingowej, projektowania procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Ma kilkunastoletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w obszarze reklamy i komunikacji digital. Zarządzał m.in. agencją OS3 oraz był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young, a w T-Mobile kierował marketingiem usług niegłosowych.
„Moment dołączenia Leszka do naszej agencji nie jest przypadkowy. Jesteśmy w fazie tak dynamicznego wzrostu biznesowego, żenie tylko powiększanie zespołu ale i wzmacnianie grona kluczowych managerów są działaniami niezbędnymi. Wzmocniony management pomoże nam zwiększyć tempo wzrostu jeszcze bardziej.” – mówi Jacek Redźko, ManagingPartner w ASAP&ASAP Communication.
Zobacz również
W nowej roli Nowak będzie odpowiedzialny za kluczowe działania new business agencji oraz będzie wspierał zarząd ASAP&ASAP przy tworzeniu nowych kompetencji i rozbudowie obecnej struktury.
ASAP&ASAP Communication realizuje strategiczne, kreatywne i produkcyjne projekty oraz kampanie w mediach społecznościowych. Pracuje m.in. dla marek Biedronka, IFM, Legg Mason czy Nelro Data. Obecnie agencja obsługuje w social media szereg marek z branży FMCG oraz automoto prowadząc działania w wielu kanałach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach