Na Najpiękniejszej Domówce Świata nie zabraknie twórców z #teamplay. Maciek Dąbrowski, Red Lipstick Monster, Karol Paciorek, Szparagi, Martin Stankiewicz, Zofia Zborowska i Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej) będą bawić się razem w myśl idei #PlayTogether w studiu festiwalowym i relacjonować to, co się tam dzieje, na swoich kanałach i na Instagramie Play. Zaplanowane są też 2 wejścia #teamplay w strefie ASP w studiu Pol’and’Rock, a Red Lipstick Monster zrobi domówkę #teamplay u siebie w domu. Dla fanów obserwujących Play w internecie zaplanowany został konkurs, w którym mogą pokazać jak bawią się na swoich domówkach.
Działania Play promuje kampania w digitalu przygotowana przez agencję Plej. Plej wraz z Graffiti Films przygotował video z udziałem influencerów zapraszające na Najpiękniejszą Domówkę Świata. Agencja odpowiada za działania w social mediach skupione pod hasłem Play Together, w tym dedykowane 26. Pol’and’Rockowi nakładki na zdjęcia profilowe na Facebooku oraz gify na Instagramie. Można je znaleźć w wyszukiwarkach pod hasłem #PlayTogether. Za współpracę z Youtuberami z #teamplay odpowiada Plej, a z gamerami – MediaCom.