Dla marki Lidl będzie to debiut na międzynarodowym, modowym evencie. Sprzedaż ubrań z kolekcji „Esmara by Heidi Klum” rozpocznie się 18 września br. we wszystkich sklepach Lidl.
#LETSWOW Nowy Jorku
7 września w Nowym Jorku Heidi Klum i Lidl odkryją sekret kampanii #LETSWOW, która rozpoczęła się na początku sierpnia w 28 krajach, gdzie obecne są sklepy sieci. Tego dnia odbędzie się premiera wspólnej kolekcji modelki i Lidla. Podczas New York Fashion Week po raz pierwszy zostaną zaprezentowane wszystkie jej elementy.
Zobacz również
„Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody” – podkreśla Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.
Miejscem prezentacji kolekcji jest Nowy Jork – metropolia, w której rodzą się modowe trendy. To także ulubione miasto Heidi Klum, które zainspirowało ją do stworzenia kolekcji „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”.
Różnorodna jak Heidi Klum
Efekt jest imponujący. Zaskakująca jak Nowy Jork i różnorodna jak Heidi Klum kolekcja oferuje miejski szyk z „efektem WOW”: blezer w panterkę, delikatne topy, modne bomberki, dopasowane jeansy, subtelną koronkę, rockową skórę – wszystko to utrzymane w dominujących kolorach: jaskrawoniebieskim i o barwie koniaku. Każdą część kolekcji charakteryzuje wysoka jakość w atrakcyjnych, typowych dla sklepów Lidl, cenach od około 25 zł do około 200 zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Pragnę kreować modę z „efektem WOW”. Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie” – zaznacza Heidi Klum.
Słuchaj podcastu NowyMarketing