Spośród 5 zaproszonych agencji, w przetargu zwyciężył dom mediowy MEC, który będzie odpowiadać za strategię, planowanie komunikacji i realizację kampanii digital, w tym m.in. SEM/SEO, programmatic, reklamę natywną, content marketing oraz social media, jak również obsługę kreatywną.
– O wyborze MEC przesądziły przygotowana strategia, koncepty kreatywne i nietuzinkowa aktywacja – mówi Daniel Czok, Dyrektor Marketingu LG Electronics Polska. Dzięki temu, mamy nadzieję, że będziemy mogli jeszcze efektywniej dotrzeć do naszych konsumentów z komunikatem, który pozwoli im poznać wartość dodaną naszych produktów i dokonać właściwych wyborów.
Zobacz również
Współpraca z nową agencją rozpoczyna się od 1 kwietnia. Kontrakt będzie obowiązywał do końca marca 2017 z możliwością przedłużenia.
Pierwszą kampanią zorganizowaną przez MEC będzie kampania LG G5, która niebawem wystartuje na polskim rynku.
Za planowanie mediów i ATL (TV, kino, radio, outdoor) odpowiada bez zmian dom mediowy Arena, należący do Havas Media Group, z którą LG jest związane kontraktem globalnym.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za wsparcie PR odpowiada bez zmian agencja MSL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing