LG Electronics optymalizuje komunikację digital 360 z nową agencją

LG Electronics Polska – lider w kategorii Consumer Electronics kontynuuje strategię optymalizacji komunikacji marketingowej 360, czego wynikiem jest m.in. przetarg na obsługę w obszarze marketingu internetowego.
O autorze
1 min czytania 2016-04-01

Spośród 5 zaproszonych agencji, w przetargu zwyciężył dom mediowy MEC, który będzie odpowiadać za strategię, planowanie komunikacji i realizację kampanii digital, w tym m.in. SEM/SEO, programmatic, reklamę natywną, content marketing oraz social media, jak również obsługę kreatywną.

– O wyborze MEC przesądziły przygotowana strategia, koncepty kreatywne i nietuzinkowa aktywacja – mówi Daniel Czok, Dyrektor Marketingu LG Electronics Polska. Dzięki temu, mamy nadzieję, że będziemy mogli jeszcze efektywniej dotrzeć do naszych konsumentów z komunikatem, który pozwoli im poznać wartość dodaną naszych produktów i dokonać właściwych wyborów.

Współpraca z nową agencją rozpoczyna się od 1 kwietnia. Kontrakt będzie obowiązywał do końca marca 2017 z możliwością przedłużenia.

Pierwszą kampanią zorganizowaną przez MEC będzie kampania LG G5, która niebawem wystartuje na polskim rynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za planowanie mediów i ATL (TV, kino, radio, outdoor) odpowiada bez zmian dom mediowy Arena, należący do Havas Media Group, z którą LG jest związane kontraktem globalnym.

Za wsparcie PR odpowiada bez zmian agencja MSL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się