Jednocześnie marka pragnie przyłączyć się do ruchu społecznego i zachęcić społeczeństwo do „wiosennych porządków” i odkurzenia swoich zbędnych komputerów oraz laptopów. Sprzęty te w dobie izolacji dzieci mogą stać się niezbędne, a dzięki zaangażowaniu społeczeństwa zyskają drugie życie w rękach dzieci, którym własna sytuacja w izolacji wydaje się jeszcze bardziej beznadziejna.
One Day x Life’s Good dają moc
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
LG wspiera idee bliskie własnemu DNA i angażuje się w akcję zapobiegania wykluczeniu cyfrowemu wśród dzieci z Domów Dziecka, współpracując od zeszłego roku z partnerską fundacją One Day, opiekującą się Domami Dziecka w całej Polsce. Fundacja doskonale zna potrzeby dzieci w jednostkach wychowawczych, nawet w najdalszych zakątkach Polski i tym samym jest w stanie przekazać adresy do miejsc najbardziej wykluczonych cyfrowo.
Laptopy i komputery pilnie potrzebne
Dołącz do akcji #AkademiaDzielenia – być może masz w domu działający komputer lub laptopa, który możesz przekazać potrzebującym dzieciom.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Więcej informacji znajduje się na stronie akcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing