Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski

Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski
Lidl Polska stworzył kampanię marketingową, w której podkreśla, że niezależnie od tego, czy klient robi zakupy w sklepach Lidl w Wielkopolsce, na Podlasiu czy w Trójmieście, zapłaci za produkty te same ceny.
O autorze
1 min czytania 2024-03-05

Lidl i Biedronka nie ustępują sobie wzajemnie w walce o bycie najlepszą cenowo siecią sklepów dyskontowych w Polsce. Były już SMS-y, plakaty, billboardy, informacje drukowane na paragonach, a tym razem przyszedł czas na kampanię marketingową.

„Lidlowy przegląd cenowy” to tytuł nowego spotu Lidl Polska, w którym wykorzystano konwencję newsową. Nowa kampania nawiązuje do przekazów medialnych międzynarodowych stacji informacyjnych, które reprezentują najwyższe standardy dziennikarskie. Kampania jest dostępna w różnych kanałach: w telewizji, radio, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych czy na platformie YouTube.

W ramach akcji powstała także specjalna strona internetowa. Znajdują się na niej m.in. wyniki badań porównujących wartości koszyków w sklepach Lidl i Biedronka w różnych regionach Polski. Najważniejsze wnioski, które udało się uzyskać sieci po analizie cen to:

  • w badanych Biedronkach ceny koszyka 15 przykładowych produktów różniły się w zależności od sklepu, a różnica pomiędzy najtańszym i najdroższym koszykiem wyniosła nawet ponad 15 zł,
  • w każdym badanym sklepie Lidl ceny koszyka 15 przykładowych produktów były takie same i niższe niż w Biedronce.

Jako jeden z przykładów Lidl Polska podaje porównanie koszyków z Żor i Kielc.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Lidl Polska

Na stronie znajdują się także wszystkie pozostałe porównania koszyków z całej Polski, np. z Poznania, Gdańska czy Wrocławia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. Lidl Polska

– Jeśli miałbym opisać nową kampanię hasłem to byłoby to „w całej Polsce jedna, niska cena”, ponieważ wierzymy, że każdy powinien mieć możliwość zrobienia tych samych zakupów dokładnie za te same pieniądze. Dla wszystkich prowadzimy transparentną, spójną politykę cenową i wierzymy, że to właśnie dzięki niej klienci nam ufają i wybierają Lidla  – mówi Wojciech Grohn, członek zarządu ds. Zakupów w Lidl Polska.

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

PS Dyskontowa afera trwa. Plakaty Biedronki zajęte przez komornika

Lidl nie zamierza kontynuować dynamicznej walki z Biedronką. Sieć sklepów podejmuje kroki prawne.

PS2 Biedronka kontra Lidl, czyli wojna na SMS-y okiem ekspertów

Sieci popularnych sklepów walczą o każdego klienta i raczej dla nikogo nie jest to już zaskakujące. Nietypowy może być jednak wybrany w tym celu sposób – na taki zdecydowała się Biedronka, która wysyła swoim klientom wiadomości na temat obowiązujących promocji, porównując je przy tym do cen obecnych u największego rywala – Lidla.