Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Lidl Polska wspiera walkę z COVID-19 – sieć przekaże 1 mln złotych

Lidl Polska łączy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i Caritas Polska w walce z pandemią koronawirusa. Firma przekaże milion złotych, a także pomoc rzeczową, na rzecz organizacji, które wspierają służbę zdrowia oraz tych najbardziej potrzebujących – seniorów i chorych dzieci.
O autorze
1 min czytania 2020-03-27

Lidl Polska dokłada starań, by w czasie globalnego starcia z Covid-19 klienci sieci mieli stały i nieprzerwany dostęp do najważniejszych produktów – społeczną odpowiedzialnością firmy jest zapewnienie możliwości dokonywania zakupów spożywczych przez wszystkich klientów. Sieć zapewnia, że wszystkie sklepy i centra dystrybucyjne pozostaną otwarte, a w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników zostały wprowadzone specjalne procedury dotyczące higieny. Jednak wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak ogromnych środków potrzeba by stawić czoła pandemii, która dotyka nas wszystkich. Dlatego Lidl Polska postanowił przekazać 1 mln złotych na walkę z COVID- 19.

Firma Lidl Polska przekazała 500 tys. złotych na rzecz funduszu interwencyjnego do walki z koronawirusem utworzonego przez Fundację WOŚP. Za jego pośrednictwem będą możliwe natychmiastowe zakupy niezbędnego sprzętu medycznego. Dzięki tym funduszom, Fundacja WOŚP ma zamiar kupić między innymi testy na koronawirusa, Wszystkie zakupy i działania na bieżąco Fundacja komunikuje na stronie.

Fundacja WOŚP dokonała już zakupów w postaci 157 kadriomonitorów, 150 łóżek na oddziały intensywnej opieki medycznej za ponad 4 000 000 złotych, a także 50 000 Indywidualnych Pakietów Ochrony Biologicznej (IPOB).

Kolejne 500 tys. złotych Lidl przekazuje do Caritas Polska. Środki te mają zostać przeznaczone na zakup respiratorów dla dzieci i kobiet w ciąży przebywających w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie oraz żywność dla seniorów. Dodatkowo sieć już przekazała żywność do Cartias poznańskiego i gorzowsko-zielonogórskiego, które rozdystrybuują ją wśród tych najbardziej potrzebujących. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj