W sieci sklepów Lidl można znaleźć naprawdę rozmaite produkty: od żywności, przez produkty do czyszczenia, aż do przyborów kuchennych, odzieży, a nawet narzędzi ogrodowych. Tym razem marka poszła kolejny krok dalej i zaproponowała wąskiej grupie odbiorców skórzaną torbę inspirowaną kształtem croissanta. Gadżet powstał we współpracy z Nikiem Bentelem, a cały dochód z jego sprzedaży zostanie przekazana na rzecz brytyjskiej organizacji NSPCC (Krajowego Towarzystwa Zapobiegania Okrucieństwu Wobec Dzieci).
Rogalikowa torebka trafi w ręce gości tegorocznej edycji London Fashion Week, a wszystko dlatego, że w Wielkiej Brytanii sprzedaż dobrze znanego Lidl All Butter Croissant wynosi 122 sztuki na minutę.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„Croissant Bag” składa się z dwóch elementów: torby głównej, przypominającej tradycyjną, papierową torebkę, w którą na co dzień pakowane jest pieczywo, oraz miniaturowe etui w kształcie rogalika, w sam raz na monetę lub żeton do sklepowego wózka. Całość została wyposażona w złoty zamek błyskawiczny, wspomnianą monetę do wózka Lidl i dwa paski do noszenia gadżetu w dłoni lub na ramieniu.
– Zawsze wierzyłem, że design powinien brać to, co zwyczajne, i sprawiać, że będzie niezapomniane. Współpraca z marką taką jak Lidl, która jest tak dobrze znana ze swoich dowcipnych i humorystycznych relacji z klientami, przy naszym pierwszym partnerstwie w Wielkiej Brytanii była oczywista. Podczas całego procesu twórczego myśleliśmy o połączeniu kultowego wypieku Lidla z naszą miłością do świętowania tego, co używane na co dzień. Dało nam to okazję do głębokiego zastanowienia się i stworzenia czegoś naprawdę wyjątkowego – tłumaczy Nik Bentel.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nik Bentel x jedzenie
„Croissant Bag” nie jest pierwszym jedzeniowym projektem włosko-amerykańskiego artysty. Dotychczas Nik Bentel zaprojektował już m.in. kilka wzorów „Pasta Bag”, czyli torebki kształtem i designem nawiązujących do pudełek makaronu.
„Croissant Bag” dostępna dla wszystkich
„Croissant Bag” będzie dostępna nie tylko dla odwiedzających Fashion Week w Londynie, ale także dla każdego, kto kocha modę, szalone projekty (i zdąży odwiedzić sklep internetowy www.nikbentel.com). „Croissant Bag” będzie bowiem dostępna za jedyne 50 funtów w czwartek (29 sierpnia br.), od godz. 15:00. To naprawdę okazja, bo zwykle projekty sygnowane przez Nikolasa Bentela osiągają ceny na poziomie kilkuset funtów.
Zdjęcie główne: www.nikolasbentelstudio.com
PS „Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla – najważniejsze jest to, co ma się w środku
Lidl Polska wie, że „Nie oceniaj książki po okładce” to uniwersalne stwierdzenie, które można odnieść też do owoców i warzyw, mimo swojej wizualnej niedoskonałości, będących skarbnicą wartości odżywczych. Sieć wykupiła część „niedoskonałych” arbuzów, które ucierpiały podczas lipcowych gradobić w jednym z podwarszawskich gospodarstw sadowniczych. Można je znaleźć na Ryneczku Lidla.
PS2 Lidl Polska wystartował z profilem na TikToku
Lidl Polska dołączył do społeczności platformy TikTok. Od teraz sieć, z pomocą topowych influencerów, będzie bawić, informować i inspirować.