Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Lidl we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej wydaje kompendium wiedzy o żywieniu dzieci

Robiąc kolejny krok w walce o zdrowie Polaków, Lidl Polska we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej wydał kompendium wiedzy o żywieniu dzieci – „Supermocni kontra złodzieje zdrowia”.
O autorze
2 min czytania 2019-09-30

Pragnąc wspomóc rodziców w zaplanowaniu zdrowej diety dla całej rodziny, Lidl we współpracy z NCEŻ wydał nową książkę. Kompendium wiedzy, o tym co jeść, dlaczego i jak to robić. Jest to idealne źródło wiedzy oraz ciekawostek dla wszystkich pragnących zadbać o zdrowie swoje i najbliższych. Książka składa się z dwóch części łączących naukę z zabawą. W pierwszej – edukacyjnej, znajdziemy przejrzyste, czytelne porady, istotne dane, a także proste przepisy. Komendium zawiera także nową Piramidę Zdrowego Żywienia i Stylu Życia Dzieci i Młodzieży, której podstawą – zaraz po aktywnościach sportowych i odpowiednim nawodnieniu – są właśnie owoce i warzywa. Druga, dedykowana strice do najmłodszych, składa się z 3 komiksów zawiarających prawdziwych bohaterów i wspaniałe przygody.

Z badań wynika, że aż ok. 90% dzieci żywi się nieprawidłowo, przyjmuje nadmiar kalorii, spożywa za dużo tłuszczu, cukru i soli oraz za mało witamin oraz wielu innych cennych składników pokarmowych. Nawyki nabyte przez dzieci mają istotne znaczenie w ich późniejszym życiu – Lidl pokazuje, ze nie jest jeszcze jedna za późno by je zmienić. W książce znajdziemy między innymi porady dla osób zmagającmi się z problem dziecka-niejadka, inspiracje do urozmaicania talerza oraz wiele cennych informacji i wskazówek. W pracach nad książką uczestniczył prof. dr hab. n. med. Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej oraz ambasador Kuchni Lidla – Karol Okrasa.

– Dla rozwoju dziecka i jego zdrowia kluczowe są warzywa i owoce. Ich jedzenie wpływa na prawidłowe funkcjonowanie mózgu, oczu, mięśni oraz układu odpornościowego. Tymczasem z badań Instytutu Żywności i Żywienia wynika, że dzieci w Polsce spożywają zdecydowanie za mało warzyw i owoców – mówi prof. dr hab. n. med. Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej.

To już dziewiąta książka wydana przez Lidla i druga wydana wraz z NCEŻ. Książka została wydana na papierze z certyfikatem FSC, który świadczy o prawidłowo prowadzonej gospodarce leśnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nieustannie staramy się zwiększać świadomość Polaków z zakresu zdrowego odżywiania i trybu życia. Naszym Klientom oferujemy produkty w najlepszej jakości i cenie. W ofercie Ryneczku Lidla mamy ponad 150 świeżych owoców i warzyw. Oferujemy produkty BIO, wegańskie oraz wegetariańskie – na bieżąco staramy się także dopasowywać asortyment pod oczekiwania konsumentów. Cieszymy się, że już po raz drugi nawiązaliśmy współpracę z największym autorytetem w dziedzinie zdrowego odżywiania w Polsce Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Komiks „Supermocni kontra złodzieje zdrowia” będzie dostępny w promocji w sklepach Lidl w całej Polsce. Aby zdobyć jeden z egzemplarzy, wystarczy zebrać pięć naklejek. Każda naklejka będzie przyznawana klientowi za zakupy o wartości minimum 60 zł. – w tym przynajmniej jeden owoc lub warzywo. Szczegóły promocji będą dostępne na stronie www.lidl.pl. Akcja promocyjna trwa od 30 września do 27 października br. lub do wyczerpania zapasów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się