The Lidl Way to Career to program stażowy, który od wielu lat cieszy się dużym zainteresowaniem studentów i absolwentów. W poniedziałek, 8 marca, wystartowała jubileuszowa 10. edycja tego programu. Sieć Lidl Polska poszukuje ambitnych i pracowitych osób, które będą chciały nabyć nowe doświadczenie zarówno w centrali, jak i w biurach sprzedaży firmy w obszarach takich jak: zakupy, sprzedaż, finanse, księgowość, controling, marketing oraz personalny. W zdalnej rekrutacji do The Lidl Way to Career mogą uczestniczyć osoby ze statusem studenta lub absolwenci do 30. roku życia.
– The Lidl Way to Career co roku wzbudza duże zainteresowanie wśród studentów. Potwierdzeniem dużej popularności programu jest fakt, że w tym roku organizujemy go już po raz 10. Jesteśmy otwarci na wszystkie osoby, które są ambitne, pracowite oraz są gotowe, aby podejmować z nami nowe wyzwania! Program stażowy na pewno pomoże rozwinąć stażystom ich umiejętności i ułatwi im start w życiu zawodowym. W Lidl Polska stażystów traktujemy bardzo poważnie – mają szanse samodzielnie wykonywać zadania oraz prowadzić projekty. Część z nich może liczyć również na dalsze zatrudnienie – po zeszłorocznej edycji aż 70% stażystów zostało z nami na dłużej, otrzymując ofertę pracy – mówi Jakub Ostrowski, kierownik Działu Rekrutacji i Budowania Marki Pracodawcy, Lidl Polska
Zobacz również
Proste zasady
Oprócz nabycia nowych doświadczeń oraz zdobycia wiedzy, tegoroczni stażyści biorący udział w The Lidl Way to Career otrzymają również wyższe niż w poprzednich latach wynagrodzenie – aż 3500 zł brutto miesięcznie. Rekrutacja będzie prowadzona w sposób zdalny, a aplikować można do końca marca br. Ogłoszenia dotyczące stażu w odpowiednim dziale w Lidl Polska znajdują się na stronie kariera.lidl.pl. Stażyści, którzy przejdą proces rekrutacji, otrzymają umowę stażową oraz odbędą trzymiesięczny staż od 1 lipca do 30 września br. W trakcie programu stażowego będą mieli okazję współpracować z najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie, a także samodzielnie zrealizować projekt.
Kampania „Celuj w staż”
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Rekrutacji do programu stażowego The Lidl Way to Career towarzyszy kampania, której nośnikiem są kanały social media oraz promocja podczas wirtualnych targów pracy – Absolvent Talent Day oraz Jobicon.
Słuchaj podcastu NowyMarketing