Lidl z nową szefową działu marketingu

Informujemy, iż z dniem 16.08 br. funkcję kierownika Działu Marketingu w naszej firmie, w drodze wewnętrznego awansu, objęła Aleksandra Szywilewska, z naszą firmą związana od 2012 r.
O autorze
1 min czytania 2016-08-31

„Wspieramy rozwój pracowników oraz przygotowujemy ich do osiągnięcia sukcesu w naszej firmie. Tworzymy atmosferę pracy, która umożliwia podejmowanie własnych inicjatyw, pozwala osiągnąć wyniki oraz daje zadowolenie z pracy. Konkurencyjne zarobki, bogaty pakiet socjalny, a także możliwość ciągłego dokształcania się oraz awansu sprawiają, że osoby znajdujące się na rynku pracy chcą pracować właśnie w Lidlu. Aleksandrze gratulujemy i życzymy wielu kolejnych sukcesów”Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska

Aleksandra Szywilewska – notka biograficzna

10 lat doświadczenia w obszarze marketingu. Pracę zawodową rozpoczęła od firmy Sano. Od 2012 r. jest pracownikiem firmy Lidl Polska. Była liderem wdrożenia wielu marketingowych konceptów Lidla takich jak: „Chrupiące z pieca”, kampanie modowe „See you in…” czy pierwszej wydanej przez Lidla Książki Pascal vs Okrasa. Aleksandra Szywilewska jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Ma 35 lata, prywatnie jest żoną i mamą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj