„Wspieramy rozwój pracowników oraz przygotowujemy ich do osiągnięcia sukcesu w naszej firmie. Tworzymy atmosferę pracy, która umożliwia podejmowanie własnych inicjatyw, pozwala osiągnąć wyniki oraz daje zadowolenie z pracy. Konkurencyjne zarobki, bogaty pakiet socjalny, a także możliwość ciągłego dokształcania się oraz awansu sprawiają, że osoby znajdujące się na rynku pracy chcą pracować właśnie w Lidlu. Aleksandrze gratulujemy i życzymy wielu kolejnych sukcesów” – Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
Aleksandra Szywilewska – notka biograficzna
Zobacz również
10 lat doświadczenia w obszarze marketingu. Pracę zawodową rozpoczęła od firmy Sano. Od 2012 r. jest pracownikiem firmy Lidl Polska. Była liderem wdrożenia wielu marketingowych konceptów Lidla takich jak: „Chrupiące z pieca”, kampanie modowe „See you in…” czy pierwszej wydanej przez Lidla Książki Pascal vs Okrasa. Aleksandra Szywilewska jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Ma 35 lata, prywatnie jest żoną i mamą.