W nowej odsłonie serwisu zachowany został przejrzysty podział treści. Wersja desktopowa została wzbogacona o atrakcyjny wizualnie header (z wbudowaną opcją emisji wideo w tle), natomiast wersja na urządzenia przenośne pozwala na przeglądanie treści za pomocą intuicyjnej i znanej z aplikacji mobilnych funkcji swipe.
Prawie 70% użytkowników odwiedzających newonce.net robi to za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ich wygoda była na szczycie listy naszych kluczowych założeń – mówi Michał Michalski, CEO portalu. Wprowadzona przez nas funkcjonalność nie tylko sprawia, że wizyta w serwisie jest wygodniejsza i głębsza, ale umożliwia też ekspozycję niestandardowych i nieinwazyjnych formatów, takich jak reklama pełnoekranowa, która pojawia się w trakcie swipe’owania pomiędzy treściami – dodaje Łukasz Kowalski, Co-Founder Flying Bisons, studia UX/UI odpowiedzialnego za nową odsłonę serwisu.
Zobacz również
Portal newonce.net jest największym niezależnym serwisem lifestyle’owo-popkulturowym w Polsce, odwiedza go miesięcznie ćwierć miliona użytkowników, którzy generują ponad półtora miliona odsłon. 72% użytkowników jest w wieku 18-24, 24% w wieku 25-34, najczęściej publikowane treści dotyczą muzyki, kina, seriali i mody ulicznej. Wykonawca nowej wersji serwisu, studio Flying Bisons, na co dzień realizuje projekty dla takich marek jak Bank Pekao SA, IKEA, PwC Polska czy Kompania Piwowarska.