Jest to odpowiedź na rosnący rynek i zwiększenie liczby marek zainteresowanych wykorzystaniem influencer marketingu w swoich strategiach.
Do zespołu sprzedaży w Lifetubie dołączyły trzy Group Sales Managerki: Katarzyna Kowalewska, Katarzyna Mangała oraz Aneta Fizyczak. Będą one odpowiedzialne za zarządzanie trzema podzespołami. Lifetube zasilili również: Paulina Lidwin, Jakub Oszust i Izabela Kowalska, którzy będą odpowiedzialni za rozwój współpracy z aktualnymi klientami.
Zobacz również
Ze względu na ciągły rozwój, rosnącą liczbę realizowanych projektów oraz wprowadzanie nowych usług w Lifetubie, zdecydowaliśmy się na powiększenie naszego zespołu. Mamy świadomość, jak ważną rolę w funkcjonowaniu i rozwoju firmy odgrywają pracownicy. Ich umiejętności, doświadczenie, zaangażowanie oraz praca umożliwiają dostarczenie naszym Klientom najwyższej jakości usług – mówi Paulina Matuszkiewicz, Head of Sales w Lifetube.
Lifetube niedawno poinformował także o zmianie na stanowisku Head of Sales. Na czele zespołu stanęła Paulina Matuszkiewicz, która zdobywała swoje doświadczenie w zarządzaniu działami sprzedaży m.in. w Agorze, Allegro, Media Impact czy platformie Sprzedajemy.pl.
Wspomniany dział odpowiada za rozwój współpracy z całym rynkiem reklamowym – zarówno bezpośrednio z reklamodawcami, jak również z klientami rynku agencyjnego. Firma motywuje powiększenie zespołu sprzedaży wzrostem rynku influencer marketingu i zwiększeniem liczby marek zainteresowanych wykorzystaniem tej formy reklamy w swoich strategiach marketingowych. Jak wynika z podsumowania zeszłego roku, Lifetube zrealizował 2300 współprac na linii marka-influencer dla ponad 500 klientów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Oprócz współprac z influencerami (firma reprezentuje w swoim managemencie prawie 120 twórców), Lifetube oferuje klientom również tworzenie autorskich treści wideo dla marek, obsługę kanałów social media opartych o wideo oraz płatną promocję treści. Jak informuje firma, to nie koniec zatrudnień. Jeszcze w tym roku planowane jest powiększenie między innymi działu Influencer Managementu odpowiedzialnego za obsługę twórców reprezentowanych przez Lifetube na wyłączność.
Słuchaj podcastu NowyMarketing