Dział Beauty poprawadzi Małgorzata Dumin, na stanowisko Head of Gaming awansował Michał Kołodziej.
Wyłonienie nowych działów to efekt postępującej specjalizacji na rynku influencer marketingu. Tylko w pierwszej połowie 2016 roku LifeTube zrealizował ponad 90 współprac komercyjnych na kanałach kobiecych i aż 120 na kanałach gamingowych, z czego część do długoterminowe współprace strategiczne.
Zobacz również
Jesteśmy obecnie największą siecią wielokanałową w Europie Środkowo-Wschodniej. Zrzeszamy 250 kanałów docierających łącznie do ponad 30 milionów subskrybentów. Tworzenie wyspecjalizowanych zespołów jest niezbędne. Nowe działy, które skupią twórców z danych kategorii i pomogą lepiej dopasowywać oferty dla klientów w odpowiednich segmentach, to naturalny krok w rozwoju spółki – uzasadnia decyzję Paweł Stano, prezes LifeTube.
Małgorzata Dumin (wcześniej partnership executive) jako Head of Beauty poprowadzi w LifeTube Premium dział skupiający 15 kanałów o tematyce urodowej i lifestyle (w sumie ponad 1,5 miliona stałych widzów). Dumin w branży pracuje od 2007 roku, wcześniej w LifeTube ściśle współpracowała z Red Lipstick Monster, związana była też z wydawnictwem Bauer i Marquard Media Polska. Obecnie w LifeTube skupi się na rozbudowaniu ofert multiplatformowych i prowadzeniu kampanii w oparciu o wszystkie kanały social media influencerek oraz na pozyskaniu nowych kanałów do sieci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Michał Kołodziej będzie odpowiadał za rozwój działu Gaming LifeTube, koordynację projektów na kanałach gamingowych oraz nawiązywanie współpracy z nowymi twórcami. Obecnie jest to aż 45 kanałów o łącznej liczbie 7,2 miliona subskrybentów. Kołodziej z branżą marketingu internetowego związany jest od 2014 roku. Poprzednio w LifeTube pełnił funkcję gaming partnership managera gdzie współpracował z takimi twórcami, jak Remigiusz Maciaszek, JDabrowsky, Tivolt, Kaluch, Seto czy Ziemniak. Koordynował kampanie takich marek, jak Play, Fanta, Ubisoft, Intel, T-Mobile, McDonalds.
Słuchaj podcastu NowyMarketing