TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lifetube zmienia się na 10. urodziny. Nowy branding i nowa oferta

Lifetube rozpoczyna celebrację 10. roku działalności, prezentując kluczowe zmiany. Firma przygotowała nową ofertę dla twórców i odmienione portfolio produktów dla klientów. Od dziś funkcjonuje w uproszczonej strukturze oraz pod zupełnie nową identyfikacją wizualną.
O autorze
3 min czytania 2023-10-06

Lifetube to największa w Europie Środkowo-Wschodniej firma świadcząca usługi z zakresu ekonomii twórców, content i influencer marketingu. Twórcy zrzeszeni w jej sieci odpowiadają za ponad 10% oglądalności YouTube’a w Polsce. Z Lifetubem regularnie współpracuje ponad 1500 twórców, z czego ponad 120 jest związanych z firmą umową na wyłączność. W zeszłym roku Lifetube przeprowadził przeszło 2300 projektów influencerskich dla ponad 600 klientów z różnych branż. Firma od lat skupiona była na contencie i twórcach – w ramach grupy działa sieć wielokanałowa YouTube i agencja Influencer Marketingu. Dziś portfolio ich usług znacznie się powiększa, ale w centrum uwagi pozostają twórcy internetowi.

„Wiele agencji oferujących usługi influencer marketingowe traktuje twórców jako medium. Kupują od nich niejako powierzchnię reklamową i zasięgi, które następnie sprzedają klientom. Lifetube natomiast stara się skupiać przede wszystkim na twórcach i ich potrzebach. To oni są w centrum naszej działalności. Od 10 lat współtworzymy branżę ekonomii twórców w Polsce, pomagamy im się rozwijać, budować swoją markę i skutecznie kapitalizować swój talent. Od początku roku sukcesywnie wprowadzaliśmy nowe usługi zarówno dla talentów, jak i dla marek i już teraz nasza oferta jest unikalna na rynku. Jednak dla nas to jest dopiero początek wielkich zmian. Najlepsze dopiero przed nami” – mówi Martyna Adamus, Influencer Management Director i członkini zarządu Lifetube.

Prace nad nową ofertą obejmowały przede wszystkim przebudowę wewnętrznej struktury firmy. Lifetube zatrudnił najlepszych w kraju ekspertów od różnych dziedzin ekonomii twórców i stworzył nowe komórki odpowiedzialne za realizację wyspecjalizowanych usług. Nowa oferta Lifetube’a dla twórców obejmuje nie tylko obsługę menedżerską, pozyskiwanie współprac z markami oraz obsługę techniczną w ramach sieci MCN, ale także optymalizację kanałów w mediach społecznościowych w celu maksymalizacji przychodów z reklam, zaawansowaną analitykę opartą na danych, dystrybucję treści na wielu platformach, współtworzenie merchandisingu i budowanie zaplecza eCommerce, a także wiele innych usług skoncentrowanych na wspieraniu twórców. Z wymienionych produktów już od dziś mogą skorzystać nie tylko influencerzy zrzeszeni w sieci, ale również ci, którzy dopiero planują nawiązać współpracę z Lifetubem.

Efektem zmian jest również nowa oferta dla marek. Dzięki szerokiej bazie twórców działających na wszystkich popularnych platformach społecznościowych, dostępowi do pokaźnego zbioru danych i wieloletniemu doświadczeniu firma jest w stanie oferować produkty łączące świadczenia twórców o jakościowych, organicznych zasięgach z precyzyjnie zaplanowanym wsparciem płatnym. Lifetubem zajmie się również produkcją jakościowych, autentycznych treści wideo, wsparciem mediowym w największych platformach SoMe  i prowadzeniem kanałów wideo dla marek w mediach społecznościowych, takich jak  YouTubie czy TikTok, budując w ten sposób ich własne społeczności. Do stałych klientów agencji należą m.in. Biedronka czy Hebe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Od początku swojej działalności jesteśmy blisko związani z platformą YouTube. Jesteśmy też jedną z największych sieci wielokanałowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jednak dziś twórcy rzadko ograniczają się do jednej platformy, a my wspieramy ich wszędzie tam, gdzie publikują swoje treści. Baza talentów, z którymi współpracujemy na wyłączność, pozwala nam tworzyć szyte na miarę, wielokanałowe kampanie dla klientów z różnych branż. Natomiast własny dział strategii, kreacji i produkcji umożliwia nam planowanie obecności marek w mediach społecznościowych nie tylko w formie współprac z influencerami, ale także z własnym contentem” – wyjaśnia Małgorzata Jakimowicz, Head of Creative Lab w Lifetube.

Firma zmieniła również całą identyfikację wizualną oraz uprościła portfolio swoich marek. Znikają marki LTTM i TalentMedia. – na rynku pozostają tylko główny brand Lifetube oraz wspomagający Gameset (agencja gaming marketingu). 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Jestem podekscytowany zmianami, które u nas zachodzą, a nasz nowy branding jest doskonałą ilustracją świeżości, którą wprowadzamy na rynek. Jako nasz znak rozpoznawczy wybraliśmy gwiazdę, która do nas macha – jest jednocześnie sygnetem i emotką. Symbolizuje ona gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy i które dzięki nam mogą tworzyć jeszcze więcej i lepiej. Kod wizualny i kolorystyczny naszej nowej identyfikacji czerpie garściami z komunikacji internetowej, która jest naturalnym środowiskiem dla nas i naszych talentów. Neonowe kolory, gradienty i emotki są bardzo aktualne i podkreślają naszą ambicję, którą jest wyznaczanie trendów na rynku ekonomii twórców. Doskonale udało się to uchwycić specjalistom z Mamastudio – jednej z najlepszych w kraju  agencji brandingowych, z którą mieliśmy przyjemność pracować przy tym przedsięwzięciu” – tłumaczy Michał Dębski, Head of Communications and International Growth w Lifetube.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Efekty zmian już teraz można zaobserwować m.in. w mediach społecznościowych Lifetube’a oraz na nowej stronie internetowej lifetube.pl. Przedstawiciele Lifetube’a zapowiadają, że w ramach celebracji 10. urodzin firmy planują jeszcze kilka niespodzianek na najbliższe miesiące. Będą o nich na bieżąco informować.