Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

LILOU rozpoczyna współpracę z Euvic 360 e-com

Spółka technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z marką LILOU.
O autorze
0 min czytania 2022-10-05

Działania reklamowe Euvic 360e-com dla LILOU, objęły swoim zakresem usługę display retargetingu. Jedną z największych zalet retargetingu jest fakt, iż pozwala na dotarcie z przekazem do anonimowych użytkowników, którzy opuścili sklep nie finalizując zakupów. Dzięki wdrożeniu tej technologii do swojej strategii marketingowej LILOU, znacznie zwiększył szanse na wzrost sprzedaży w swoim e-sklepie.

O nawiązaniu współpracy z Euvic 360e-com zdecydowały wysoka jakość oferty oraz bardzo dobre wyniki sprzedażowe w okresie testów – mówi Iga Aksamit, e-commerce & marketing director, Lilou.