Limitowana edycja deskorolek pokrytych farbą z krwią Tony’ego Hawka

Limitowana edycja deskorolek pokrytych farbą z krwią Tony’ego Hawka
Amerykański skater, Tony Hawk podjął współpracę z Liquid Death – producentem wody w puszkach, czego efektem jest limitowana edycja deskorolek pokrytych farbą zmieszaną z… prawdziwą krwią Hawka.
O autorze
1 min czytania 2021-08-25

Aby powstały czerwone deskorolki Hawk Blood Deck, firma pozyskała fiolkę krwi Hawka, którą następnie dodała do farby. Ponieważ produkt jest „nasączony w 100% prawdziwym Tonym Hawkiem”, limitowana edycja obejmuje jedynie 100 sztuk deskorolek. Więcej egzemplarzy wymagałoby większej ilości krwi, na co Hawk nie mógłby przystać.

Hawk natychmiast z entuzjazmem zgodził się na propozycję współpracy. „Roześmiał się i powiedział, że pomysł bardzo mu się podoba. Wcześniej wystarczająco krwawił na rampie, więc nie było to dla niego nic wielkiego – powiedział Andy Pearson, wiceprezes ds. kreatywnych Liquid Death.

Grafika na deskorolce to projekt artysty Willa Carsoli. Obraz przedstawia umięśnioną postać, trzymającą czaszkę drapieżnego ptaka w jednej ręce i topór w drugiej. Mężczyzna z puszką Liquid Death zamiast głowy stoi w kałuży krwi, która „rozlewa się” po całej powierzchni deskorolki. Na projekcie nie zabrakło też charakterystycznego hasła marki „Zamorduj swoje pragnienie”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Deskorolki z krwią Tony’ego zostały już wyprzedane. Produkty były dostępne w cenie 500 dolarów za sztukę, z czego 10% wpływów zostało przeznaczone na wsparcie organizacji non-profit 5 Gyres zajmującej się zwalczaniem zanieczyszczeń plastikiem i Hawk’s Skatepark, budującej skateparki dla potrzebujących społeczności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się