Limitowana edycja deskorolek pokrytych farbą z krwią Tony’ego Hawka

Limitowana edycja deskorolek pokrytych farbą z krwią Tony’ego Hawka
Amerykański skater, Tony Hawk podjął współpracę z Liquid Death – producentem wody w puszkach, czego efektem jest limitowana edycja deskorolek pokrytych farbą zmieszaną z… prawdziwą krwią Hawka.
O autorze
1 min czytania 2021-08-25

Aby powstały czerwone deskorolki Hawk Blood Deck, firma pozyskała fiolkę krwi Hawka, którą następnie dodała do farby. Ponieważ produkt jest „nasączony w 100% prawdziwym Tonym Hawkiem”, limitowana edycja obejmuje jedynie 100 sztuk deskorolek. Więcej egzemplarzy wymagałoby większej ilości krwi, na co Hawk nie mógłby przystać.

Hawk natychmiast z entuzjazmem zgodził się na propozycję współpracy. „Roześmiał się i powiedział, że pomysł bardzo mu się podoba. Wcześniej wystarczająco krwawił na rampie, więc nie było to dla niego nic wielkiego – powiedział Andy Pearson, wiceprezes ds. kreatywnych Liquid Death.

Grafika na deskorolce to projekt artysty Willa Carsoli. Obraz przedstawia umięśnioną postać, trzymającą czaszkę drapieżnego ptaka w jednej ręce i topór w drugiej. Mężczyzna z puszką Liquid Death zamiast głowy stoi w kałuży krwi, która „rozlewa się” po całej powierzchni deskorolki. Na projekcie nie zabrakło też charakterystycznego hasła marki „Zamorduj swoje pragnienie”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Deskorolki z krwią Tony’ego zostały już wyprzedane. Produkty były dostępne w cenie 500 dolarów za sztukę, z czego 10% wpływów zostało przeznaczone na wsparcie organizacji non-profit 5 Gyres zajmującej się zwalczaniem zanieczyszczeń plastikiem i Hawk’s Skatepark, budującej skateparki dla potrzebujących społeczności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się