Limitowana edycja Duetki od marki Odra w kampanii z influencerami

Świeże oraz nowoczesne – takie są zimowe opakowania oryginalnej Duetki Familijnej marki Odra. Wprowadzenie limitowanej edycji produktów wsparte zostało kampanią z influencerami oraz reklamą w magazynach kobiecych.
O autorze
0 min czytania 2019-12-10

Duetka Familijna to puszyste pianki oblane kruchą czekoladą w kombinacji z soczystą galaretką. Należą do sztandarowych słodyczy w portfolio marki Odra. Nowe, limitowane opakowanie zostało wprowadzone do sprzedaży na czas jesienno-zimowy. Wdrożeniu produktów towarzyszy kampania z influencerami oraz reklamy w magazynach kobiecych. Kampanii towarzyszy hasło „Modny Duet”, które wpisuje się w główną platformę marki – Najlepiej Razem.

Do współpracy zaproszono Nadię Długosz i Olę Nowak z kanału Beksy oraz Jana Dąbrowskiego (znanego nie tylko jako twórcę YouTube, ale także prowadzącego program The Voice Kids). Kultowe pianki z galaretką w zimowej wersji zaprezentowali na instagramowych profilach, m.in. Małgorzata Rozenek, Luka Trochonowicza i Justyna Nowak.

Za całość aktywacji odpowiada agencja strategiczno-kreatywna COOLLECTIVE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj