Dodaj mocy swojej kąpieli! Lush połączył siły z Nintendo + Illumination’s „The Super Mario Bros. Film”, wprowadzając limitowaną edycję kosmetyków.
Ośmioelementowa kolekcja Lush X „The Super Mario Bros. Film”, to prawdziwa gratka nie tylko dla fanów kultowego hydraulika, ale także dla miłośników pachnących, ręcznie robionych kosmetyków.
Zobacz również
Bomba do kąpieli 2w1 Question Block to produkt jedyny w swoim rodzaju. W środku ma ukryte jedno z sześciu mydełek power-up – każde o unikalnym zapachu i kolorze.
Kolekcja zawiera także dwa nowe żele pod prysznic, które podkręcą Twoją kąpiel. Czerwony Mario, o nostalgicznym zapachu coli, jest wypełniony świeżym sokiem z granatu i olejkiem z perskiej limonki. Fluorescencyjnie zielony Luigi to energetyzująca mieszanka z soku pomarańczowego, jabłkowego oraz neroli.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W nowym, limitowanym mydle Gold Coin został zamknięty uwielbiany przez fanów LUSH zapach „Honey I Washed the Kids”. To maleństwo nawet najbardziej zapracowanych poszukiwaczy przygód!
W kolekcji znalazły się także dwie nowe galaretki pod prysznic: pierwsza, pachnąca brzoskwiniami i ananasem, inspirowana jest księżniczką Peach. Druga to pikantne i rozgrzewające połączenie cynamonu i limonki, dedykowane filmowemu antagoniście Bowserowi.
Inspirowany kultową postacią spray do ciała Princess Peach to egzotyczna mieszanka soczystych brzoskwiń i ananasów. Z łatwością podniesie Cię na duchu i umili resztę dnia, otulając słodkim zapachem godnym prawdziwej księżniczki.
Fani filmu będą mieli również możliwość zapakowania wybranych przez siebie produktów z ekskluzywnej kolekcji w ikoniczne żółte pudełka Question Block.
– Jesteśmy zachwyceni współpracą Lush X The Super Mario Bros. Film. Kolekcja jest innowacyjna, zaskakuje i zachwyca, elementami inspirowanymi filmem. Nie możemy się doczekać reakcji fanów – powiedziała Stephanie Kraus, SVP Global Design and Product Development, Universal Products & Experiences.