Co mają wspólnego Polska i Irlandia? Zielone, dzikie przestrzenie, gdzie wciąż jeszcze rządzi natura i wyjątkowi ludzie, którzy bez strachu idą własną drogą – nie rezygnują ze swoich pasji, realizują marzenia i nowe podejmują wyzwania. Dlatego to właśnie ekipa ZEW for men, na prośbę znanego twórcy irlandzkiej whiskey JAMESON, zaprojektowała coś wyjątkowego!
W zderzeniu dwóch wyrazistych światów JAMESON i ZEW for men ujawniła się jedność naszej męskiej natury i potrzeb. Wiedzieliśmy, że z tej kooperacji powstanie coś unikalnego – w limitowanej edycji olejków i balsamów do brody postaraliśmy się uchwycić charakterystyczne nuty złotych trunków JAMESON zmieszanych z aromatami bieszczadzkiej natury i dzikości od ZEW for men. Dla fanów marki ZEW szykujemy niebawem kolejne atrakcje – to nie jedyna z wielu ciekawych współprac w tym roku, dopiero się rozkręcamy! – komentuje Marcin Mróz, Head of Sales marki ZEW for men.
Zobacz również
Zestawy JAMESON x ZEW for men to celebracja męskości: fuzja aromatów dymnego drzewa sandałowego, świeżej bergamotki i limonki otuli męski zarost, a ciemno-bursztynowa kompozycja Jameson Irish Whiskey zaskoczy nawet najbardziej wysublimowane kubki smakowe i pozwoli cieszyć się niesamowitym aromatem kwiatowym, podkręconym korzennym drewnem i słodkimi nutami sherry. W limitowanej edycji zestawów JAMESON x ZEW for men znalazły się:
- regenerujący olejek do brody JAMESON x ZEW o zapachu drzewa sandałowego, bergamotki i limonki,
- naturalny balsam do brody JAMESON x ZEW for men nadający witalność i delikatnie nabłyszczający brodę,
- limitowana wersja podręcznej Szczotki Brodacza, sygnowana logo JAMESON x ZEW for men
- oraz produkowana od ponad 220 lat, trzykrotnie destylowana whiskey JAMESON IRISH WHISKEY 0,2 l.
Zestawy Jameson x ZEW for men ze względu na bardzo limitowaną ilość można wygrać w konkursach organizowanych w wybranych sklepach multi-brandowych oraz na kanałach Facebook oraz Instagram marki ZEW for men. Zestawy te nie są obecnie dostępne w szerokiej dystrybucji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell