Limitowana kolekcja puszek Żywiec x Andrzej Pągowski z okazji 15-lecia trasy Męskie Granie

Z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie marka Żywiec przygotowała dla fanów wyjątkową niespodziankę. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych twórców plakatów w Polsce, Andrzej Pągowski, zaprojektował dla marki unikalną limitowaną kolekcję puszek Żywca. Znalazły się na nich między innymi wizerunki Darii Zawiałow, Igo, Mroza oraz Vito Bambino – artystów związanych z trasą Męskie Granie.
O autorze
1 min czytania 2024-05-07

15. edycja trasy Męskie Granie zobowiązuje. To dlatego marka Żywiec przygotowała dla fanów projektu szereg niespodzianek, które regularnie ujawnia. Zaczęło się od utworu „Myślę sobie, Ż” – Brodka x Igo, będącego coverem piosenki „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO. To dodatkowy utwór, opublikowany przed premierą tegorocznego singla promującego Męskie Granie. Tym razem marka połączyła siły z Andrzejem Pągowskim. Dzięki temu, po raz pierwszy w historii marki Żywiec, powstała limitowana kolekcja puszek z wizerunkami artystów związanych z Męskim Graniem – Darią Zawiałow, Igo, Mrozem oraz Vito Bambino.

– Pracując nad projektami grafik na puszki, szukałem inspiracji i zastanawiałem się, jakich środków plastycznych użyć, aby efekt był spójny z emocjami, jakie generują koncerty Męskiego Grania. Obok plakatów i innych projektów, jakie wykonuję od lat, jest też sporo murali. I to one właśnie zainspirowały mnie przy tej pracy. Jednak powierzchnia na puszcze jest znacznie mniejsza niż ta na potężnych ścianach bloków. Dlatego zrezygnowałem z wszelkich ozdobników, ale pozostawiłem dynamiczną, odręczną kreskę charakterystyczną dla street artu i przenikające się w niej podstawowe kolory marki, czyli czerwony i niebieski. Po wielu próbach zrezygnowałem też z tła, gdyż na białym ten efekt był znacznie mocniejszy – mówi Andrzej Pągowski.

Puszki z wizerunkami artystów pojawią się na klasycznym piwie Żywiec i będą dostępne w wybranych sklepach. Autorem koncepcji jest agencja Artegence.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing