Wyobraź sobie skąpane w słońcu plaże Krabi, jak można się domyślić, weekendami są oblegane nie tylko przez turystów. Pod parasolami jest znacznie więcej bałaganu, a przy plażowych barach więcej ludzi. Dlatego na plakatach kampanii, przypominających kartki z kalendarza, agencja BBDO Bangkok wykorzystuje sceny ze zwykłego życia – podkreślając, że dni powszednie są mniej intensywne.
Zobacz również
PS
„Seat Belters”: spersonalizowane playlisty Spotify pomagają stać się lepszym kierowcą
Jeśli nigdy nie poświęcasz uwagi filmom na temat bezpieczeństwa na lotnisku, reklama singapurskich linii lotniczych ma szansę to zmienić. Zobaczcie najpiękniejszy spot, poruszający kwestię bezpieczeństwa w przestrzeni powietrznej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Air France uruchomiło nową linię lotniczą, stworzoną specjalnie dla pokolenia millenialsów. Dostęp do cyfrowych mediów, bezglutenowe posiłki, darmowe napoje i pracownicy w rurkach. Co jeszcze przyfrunęło z nową linią lotniczą?