Wyobraź sobie skąpane w słońcu plaże Krabi, jak można się domyślić, weekendami są oblegane nie tylko przez turystów. Pod parasolami jest znacznie więcej bałaganu, a przy plażowych barach więcej ludzi. Dlatego na plakatach kampanii, przypominających kartki z kalendarza, agencja BBDO Bangkok wykorzystuje sceny ze zwykłego życia – podkreślając, że dni powszednie są mniej intensywne.
Zobacz również
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jeśli nigdy nie poświęcasz uwagi filmom na temat bezpieczeństwa na lotnisku, reklama singapurskich linii lotniczych ma szansę to zmienić. Zobaczcie najpiękniejszy spot, poruszający kwestię bezpieczeństwa w przestrzeni powietrznej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Air France uruchomiło nową linię lotniczą, stworzoną specjalnie dla pokolenia millenialsów. Dostęp do cyfrowych mediów, bezglutenowe posiłki, darmowe napoje i pracownicy w rurkach. Co jeszcze przyfrunęło z nową linią lotniczą?