Linie lotnicze w figlarny sposób przekonują, dlaczego warto podróżować w dni powszednie

Linie lotnicze w figlarny sposób przekonują, dlaczego warto podróżować w dni powszednie
Linie lotnicze AirAsia kontynuują swoją ubiegłoroczną kampanię, która w figlarny sposób zachęca do podróżowania w dni powszednie, kiedy to miejsca turystyczne Tajlandii nie są szczególnie zatłoczone.
O autorze
0 min czytania 2018-05-10

Wyobraź sobie skąpane w słońcu plaże Krabi, jak można się domyślić, weekendami są oblegane nie tylko przez turystów. Pod parasolami jest znacznie więcej bałaganu, a przy plażowych barach więcej ludzi. Dlatego na plakatach kampanii, przypominających kartki z kalendarza, agencja BBDO Bangkok wykorzystuje sceny ze zwykłego życia – podkreślając, że dni powszednie są mniej intensywne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Jeśli nigdy nie poświęcasz uwagi filmom na temat bezpieczeństwa na lotnisku, reklama singapurskich linii lotniczych ma szansę to zmienić. Zobaczcie najpiękniejszy spot, poruszający kwestię bezpieczeństwa w przestrzeni powietrznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Air France uruchomiło nową linię lotniczą, stworzoną specjalnie dla pokolenia millenialsów. Dostęp do cyfrowych mediów, bezglutenowe posiłki, darmowe napoje i pracownicy w rurkach. Co jeszcze przyfrunęło z nową linią lotniczą?