– Nowy format powstał jako odpowiedź na potrzeby promocji wydarzeń biznesowych przeprowadzanych na LinkedInie. Skierowany jest do tych, którzy chcą dotrzeć z informacją o planowanym wydarzeniu do profesjonalistów mających konto na LinkedInie, spoza sieci swoich kontaktów – wyjaśnia Justyna Bednarek-Roszkowska, LinkedIn sales lead Poland w Httpool Polska.
Nowy format reklamowy służy wyłącznie do promocji wydarzeń (czyli LinkedIn Events). Zdefiniować przekaz reklamowy można w ramach nowego formatu bardzo elastycznie, wyjaśniając odbiorcom szczegóły związane z planowanym wydarzeniem, natomiast jego głównym celem jest właśnie przekierowywanie na promowany event.
Zobacz również
– Narzędzie LinkedIn Event, czyli możliwość tworzenia wydarzeń biznesowych (np. konferencji, zebrań, prezentacji itp.), zostało na platformie LinkedIn wprowadzone pod koniec 2019 roku i zyskało na popularności w 2020 roku i w pierwszej połowie roku bieżącego; z powodów dość oczywistych, czyli w wyniku nowej pandemicznej rzeczywistości. Biznes na całym świecie bardzo przestawił się na digital, większość spotkań biznesowych odbywa się teraz w ten sposób, dotyczy to również eventów, organizowanych coraz częściej online. I trzeba przyznać, że szczególnie właśnie LinkedIn wydaje się platformą wręcz stworzoną do tego typu działań, oferując najwłaściwszą grupę docelową, czyli profesjonalistów i szeroko pojęty „biznes” – dodaje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.
LinkedIn Event, czyli możliwości tworzenia i przeprowadzania wydarzeń, jest opcją bezpłatną, ale jego promocja – czyli wprowadzony obecnie Event Ads – jest płatnym formatem reklamowym.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell