Okres Świąt Wielkanocnych to intensywny czas dla producentów jaj. Polska jest jednym z najważniejszych miejsc na światowej mapie tej branży, a jej krajowym i europejskim liderem jest Grupa Woźniak. Firma postanowiła powierzyć agencji Linkleaders kompleksowe wsparcie komunikacji na kolejny rok.
W ramach współpracy agencja Linkleaders odpowiada od II kwartału 2020 za szerokie spektrum działań komunikacyjnych na rzecz Grupy Woźniak. Osiągane efekty poskutkowały kontynuacją współpracy w kolejnym roku. Obecnie w zakresie wsparcia agencji znajdują się: obsługa biura prasowego, media relations, rozwój strategii PR, komunikacja korporacyjna, branżowa, biznesowa i lifestyle, a także wsparcie działań marketingowych.
Zobacz również
– Fermy Woźniak, jak i cała Grupa, stanowią wyjątkowy projekt w naszym portfolio, który otworzył nas na nowe obszary i tematy komunikacji. Kolejny rok współpracy to dla nas duży kredyt zaufania. Przez dekadę Linkleaders zbudowało w Polsce silną pozycję w obszarach wsparcia sektora nieruchomości, technologii, usług biznesowych czy HR, a teraz wchodzi w branżę FMCG. To doświadczenie zaprocentowało przy współpracy z Grupą Woźniak, kolejnym międzynarodowym liderem branży pochodzącym z Polski w naszym portfolio. Razem tworzymy ciekawy miks komunikacji B2B, B2C, biznesowej i lifestyle’owej – mówi Tomasz Podolak, założyciel i prezes zarządu agencji Linkleaders.
Grupa Woźniak to jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych i produktów przetwórstwa jajecznego w Europie, działający od ponad 30 lat. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 2000 pracowników i współpracuje globalnie z 60 krajami. Jest właścicielem firm Fermy Woźniak, Eggs Product i Ovotek oraz marki jaj Zdrovo, wyróżnionych tytułem Konsumencki Lider Jakości – Debiut 2018 oraz Zdrowa Marka Roku 2020. Najwyższą jakość produktów firmy gwarantuje kontrola na każdym etapie procesu produkcji, a także stosowane certyfikacje i systemy kontroli: autorski EGGiDA oraz globalne m.in. IFS, BRC i Agrovert.
Komunikacja Grupy Woźniak, we współpracy z Linkleaders, wspierana jest przez ekspertów oraz influencerów. Wśród nich znaleźli się się m.in. dr n.med. Grzegorz Religa (Fundacja im. Zbigniewa Religii), Sylwia Majcher (ekspertka Zero Waste), Natalia Bujak i Justyna Niziołek (Fundacja PolskieDzieci.org), Anna Kołomycew (marka ANWEN, blogerka), Katarzyna Gawrońska (Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz), Anna Tukalska (PAIH), czy Joanna Dopierała-Konkołowicz (Ambasada Polski w Singapurze).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wybór agencji został dokonany na podstawie konkursu ofert. Za koordynację projektu po stronie Grupy Woźniak odpowiadają Barbara Woźniak, pełnomocnik Zarządu Ferm Woźniak i prezes firmy Ovotek oraz Kinga Gierosz, brand manager, a po stronie Linkleaders Justyna Jedlińska, konsultant zarządu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing