Lion’s Bank jest oddziałem bankowości prywatnej Idea Banku i funkcjonuje na rynku od 2013 roku. Instytucja dbająca w sposób szczególny o prestiżowych klientów, do tej pory reklamowała się głównie w internecie – jej obsługą mediową w tym kanale zajmuje się Value Media. Teraz, wyspecjalizowany w private bankingu Lion’s Bank promuje się również w formie filmów, wskazujących firmę jako sponsora programu w wybranych kanałach informacyjnych, sportowych, przyrodniczych, motoryzacyjnych i popularnonaukowych.
– Wybór na ten rodzaj promocji padł nieprzypadkowo. Sponsoring telewizyjny jest naszym zdaniem wiarygodniejszy i stanowi ciekawą alternatywę dla tradycyjnych spotów reklamowych. Wierzymy, że pozwoli nam lepiej trafić do osób zamożnych, które mają wiele pasji i są ciekawe świata – wyjaśnia Anna Dudzińska, Kierownik Marki Lion’s Bank.
Zobacz również
Billboardy sponsorskie można zobaczyć w 11 stacjach. W zależności od kanału, bank wykorzystuje kontekstowe hasła np. życząc widzom dzikich emocji podczas podglądania życia zwierząt, okrzyków radości podczas meczu, zaskakujących ciekawostek, dobrych newsów czy zapraszając do śledzenia wielkich odkryć lub na szybkie wiraże. Swoją aktywność w TV bank planuje zakończyć w połowie grudnia.