Lipton Ice Tea proponuje coś zupełnie innego, w myśl idei „wrzuć na luz, korzystaj z życia i dziel się słońcem” oferuje 5 niestandardowych alternatyw dla pracy sezonowej. Pieniądze za odpoczynek i korzystanie z lata? Marka Lipton Ice Tea pokazuje, że jest to możliwe.
Wszyscy znamy popularne wybory, jeśli chodzi o pracę wakacyjną: praca w fast-foodzie, smażalni ryb nad polskim morzem, jako kasjer w kinie. Oferty nie zawsze są atrakcyjne, często oferując niskie zarobki i długie godziny pracy. Mimo to, według przeprowadzonego na zlecenie Lipton Ice Tea badania opinii wśród przedstawicieli pokolenia Z okazało się, że ponad 40% ankietowanych planuje w tym roku rozpocząć pracę sezonową. Na pytanie, co jest dla nich istotne w kontekście pracy tymczasowej często odpowiadali, że:
Zobacz również
-
ponad połowa chciałaby pracować na świeżym powietrzu
-
aż 75% chciałaby mieć możliwość łączenia pasji i pracy
-
a dla 75% wartościowe byłoby pracowanie w ciekawym miejscu
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka Lipton Ice Tea chce pokazać, że można odejść od schematów i w ramach konkursu „Dziel się słońcem na pełen etat” oferuje zupełnie nieoczywiste alternatywy. Dzięki nagrodom, zwycięzcy będą mogli poczuć się jak:
-
analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie
-
recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie
-
młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie
-
tester dudnienia basu na festiwalu w Budapeszcie
-
tester skinów w grze – praca zdalna
Aby wziąć udział w akcji wystarczy wysłać zgłoszenie motywujące, dlaczego jest się najlepszą kandydatką bądź kandydatem na dane stanowisko. Jakie kompetencje przydadzą się w trakcie „pracy”? Umiejętność wrzucenia na luz, tworzenia contentu w social mediach oraz nieodczuwanie presji czasu.
Dostępne oferty pracy zamieszczone są na pracuj.pl pod linkiem.
Ambasadorami kampanii są: Sebastian „Czajnik” Czajewski, Adam Strycharczuk, Faustyna Maciejczuk, Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz, Michał „og.true.skate” Sobczyk i Karolina Synowiec.
Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w social mediach, portalach pracuj.pl oraz OLX, a także OOH.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Feeders, sprzedażą mediów zajmuje się agencja Zenith, działania komunikacyjne prowadzone są przez agencję MSL Group.