Lipton Ice Tea z nową kampanią „Dziel się słońcem na pełen etat”

Marka Lipton Ice Tea wychodzi z nową letnią aktywacją skierowaną do pokolenia Z. Kampania podejmuje temat prac sezonowych, które w okresie wakacyjnym są często koniecznym utrapieniem dla uczniów i studentów.
O autorze
1 min czytania 2023-06-29

Lipton Ice Tea proponuje coś zupełnie innego, w myśl idei „wrzuć na luz, korzystaj z życia i dziel się słońcem” oferuje 5 niestandardowych alternatyw dla  pracy sezonowej. Pieniądze za odpoczynek i korzystanie z lata? Marka Lipton Ice Tea pokazuje, że jest to możliwe. 

Wszyscy znamy popularne wybory, jeśli chodzi o pracę wakacyjną: praca w fast-foodzie, smażalni ryb nad polskim morzem, jako kasjer w kinie. Oferty nie zawsze są atrakcyjne, często oferując niskie zarobki i długie godziny pracy. Mimo to, według przeprowadzonego na zlecenie Lipton Ice Tea badania opinii wśród przedstawicieli pokolenia Z okazało się, że ponad 40% ankietowanych planuje w tym roku rozpocząć pracę sezonową. Na pytanie, co jest dla nich istotne w kontekście pracy tymczasowej często odpowiadali, że:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka Lipton Ice Tea chce pokazać, że można odejść od schematów i w ramach konkursu „Dziel się słońcem na pełen etat” oferuje zupełnie nieoczywiste alternatywy. Dzięki nagrodom, zwycięzcy będą mogli poczuć się jak: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie

  • recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie

  • młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie

  • tester dudnienia basu na festiwalu w Budapeszcie

  • tester skinów w grze – praca zdalna

Aby wziąć udział w akcji wystarczy wysłać zgłoszenie motywujące, dlaczego jest się najlepszą kandydatką bądź kandydatem na dane stanowisko. Jakie kompetencje przydadzą się w trakcie „pracy”? Umiejętność wrzucenia na luz, tworzenia contentu w social mediach oraz nieodczuwanie presji czasu.

Dostępne oferty pracy zamieszczone są na pracuj.pl pod linkiem.  

Ambasadorami kampanii są: Sebastian „Czajnik” Czajewski, Adam Strycharczuk, Faustyna Maciejczuk, Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz, Michał „og.true.skate” Sobczyk i Karolina Synowiec.

Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w social mediach, portalach pracuj.pl oraz OLX, a także OOH. 

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Feeders, sprzedażą mediów zajmuje się agencja Zenith, działania komunikacyjne prowadzone są przez agencję MSL Group.