LiquidThread i Starcom z wiosenno-letnią kampanią dla Deichmann

„Bo we dwie zawsze dobrze wybierzecie” takie przesłanie towarzyszy startującej właśnie wiosenno-letniej kampanii marki Deichmann. Kompleksową realizacją działań promocyjnych zajęły się agencje LiquidThread i Starcom.
O autorze
1 min czytania 2018-03-14

W tym sezonie, w sklepach Deichmann znowu #DziewczynyRządzą. Robią to tak spektakularnie, że nową kampanię można podsumować jednym słowem: WOW. Żeby się o tym przekonać, wystarczy obejrzeć najnowszy spot, w którym Margaret wraz z koleżankami udzielają sobie zakupowych porad. Wszystko dzieje się w barwnym świecie odważnych kreacji, najmodniejszych butów, skocznej muzyki oraz wybuchających kolorami animacji.

Ideę stawiającą dziewczęcą przyjaźń w centrum i promującą wsparcie podczas zakupów, Deichmann realizuje we wszystkich kanałach. Oprócz reklamy telewizyjnej marka przygotowała atrakcyjne wizualnie kreacje w formie zabawnych, krótkich video, które będą publikowane w mediach społecznościowych.

Zarówno spot, jak i cała identyfikacja wizualna kampanii, zaprojektowane zostały przez agencję LiquidThread.

Wiosenno-letnia kampania jest realizowana w ramach wypracowanej w zeszłym roku platformy komunikacji – #DziewczynyRządzą. Działania obejmują ATL i digital, w tym kampanię VOD, display i social media (Instagram, Facebook), outdoor oraz materiały POS. Pomysł, strategię i kreacje przygotowała agencja LiquidThread. Strategię mediową realizuje Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przy wiosenno-letniej kampanii Deichmann pracowali m.in. Florian Malak (reżyseria), Karolina Rączka (scenografia) oraz Zuza Krajewska (sesja zdjęciowa). Reklamę telewizyjną wyprodukowało Tango Production, a za postprodukcję odpowiada studio Lunapark.

Słuchaj podcastu NowyMarketing