LiquidThread wygrywa obsługę influencer marketingu marki Lidl

LiquidThread, agencja należąca do Publicis Groupe, specjalizująca się w zintegrowanej komunikacji digitalowej i contentowej wygrała przetarg na obsługę marki Lidl w zakresie influencer marketingu.
O autorze
0 min czytania 2019-12-13

Rozpoczynająca się współpraca dotyczy obsługi w zakresie działań influencer marketingowych między innymi dla Kuchni Lidla, Ryneczku Lidla, Lidl Podróże, lidl-sklep.pl oraz tygodni tematycznych. Agencja odpowiada za prowadzenie projektów influencer marketingowych: od opracowania strategii influencer marketingowej, po wypracowanie pomysłu i koncepcji, integrację i spójność działań z influencerami z innymi działaniami marki, współpracę z twórcami, badania i mierzenie efektów.

– Jest nam bardzo miło, że nasza koncepcja komunikacji w zakresie influencer marketingu oraz wypracowane procesy prowadzenia takich działań okazały się najbardziej godne zaufania i odpowiadające na potrzeby Lidla. Cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z tak silną marką jak Lidl i do tego z jednym z największych marketerów na rynku – powiedział Łukasz Borek, general manager LiquidThread.