Pierwszą marką, która nawiązała szeroką współpracę z Lisek.app jest Coca-Cola HBC Polska.Rozpoczęcie współpracy nastąpiło w wyjątkowym dla brandu Coca-Cola czasie – w roku obchodów 50-lecia obecności marki na polskim rynku.
Razem z nowym partnerem, zespół Liska przygotował specjalne torby „spełniające pragnienia”, które klienci sklepu dostają w prezencie przy zakupie produktów z portfolio Coca-Cola HBC Polska o wartości minimum 10 PLN. Akcję wspierają bannery w aplikacji, mobilne powiadomienia push i komunikacja w newsletterach. Lisek promuje też produkty Coca-Cola w gazetce promocyjnej i postach wizerunkowych.
Zobacz również
Dzięki możliwości zakupów online i szybkiej dostawy pod wskazany adres, napoje takie jak Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley czy kawa Costa zawsze są zasięgu ręki konsumentów, w ciągu zaledwie kilku minut.
Wyjątkowość Liska polega m.in. na tym, że możemy realizować produktowe kampanie digitalowe, których efektem jest zakup w aplikacji i błyskawiczna dostawa. Od wyświetlenia reklamy do dostarczenia produktu mija kilkanaście minut. Dzięki naszemu modelowi możemy nie tylko prowadzić efektywne działania, ale również dokładnie mierzyć ich efekty. Tymi możliwościami i danymi chcemy się dzielić z naszymi partnerami – mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.app.
Aplikacja
Oferta Liska skierowana do marek FMCG opiera się na kilku filarach. Pierwszym jest serce Liska, czyli aplikacja. Aplikacja to sklep w telefonie. Będąc w nim, klient decyduje o zakupie danego towaru również na podstawie jego widoczności. Dlatego Lisek oferuje markom świadczenia partnerskie dla wybranej kategorii.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
W skład takich świadczeń wchodzi placement na kafelkach produktowych w aplikacji oraz widoczność na bannerach rozmieszczonych w strategicznych dla procesu zakupowego miejscach. Brandowanie kategorii ma na celu wzrost sprzedaży i budowanie wizerunku w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce. Aktualnie z promocji na kafelkach korzystają marki Faktoria Win, Unilever oraz Coca-Cola HBC Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dotarcie bezpośrednie do grup konsumentów
Oprócz działań w aplikacji, marki mogą docierać do klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji bezpośredniej takich jak mobilne powiadomienia push, newslettery czy formaty drukowane dodawane do toreb z zakupami. Pushe Liska trafiają codziennie do 240 000 aktywnych użytkowników aplikacji. Każde z tych narzędzi Lisek może kierować do konkretnych grup odbiorców z uwzględnieniem danych behawioralnych, demograficznych i geograficznych.
Social media
Lisek wspiera też sprzedaż konkretnych produktów przez działania w social mediach. Wśród najważniejszych są gazetki promocyjne oraz kampanie wizerunkowe wykorzystujące maskotkę Liska czy będące wyróżnikiem nowoczesnej komunikacji memy.
Uzupełnieniem oferty reklamowej Liska są działania niestandardowe. Te realizowane są w całości przez zespół marketingu marki i zespoły agencji.