Lisek.App rozpoczyna kampanię teaserową muralem Bolesława Chromrego

mural chromry lisek app
Lisek.App rozpoczął kampanię teaserową „Jesteś w zasięgu Liska”. W ramach akcji powstały: mural autorstwa Bolesława Chromrego, reklamy OOH oraz memy.
O autorze
1 min czytania 2025-09-19

Kampanię teaserową Lisek.App otwiera mural przygotowany przez Chromrego. Bolesław Chromry to polski ilustrator i komentator rzeczywistości. Znany z odważnych, często ironicznych rysunków publikowanych m.in. w prasie i internecie, rzadko podejmuje współprace komercyjne. 

Wady zakupów offline

Mural utrzymano w charakterystycznym stylu Chromrego, który w humorystyczny sposób przedstawia wady codziennych zakupów offline.

Projekt zostanie wykorzystany także w innych formatach – na plakatach, w pocztówkach i naklejkach dodawanych do zamówień oraz w komunikacji w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania teaserowa offline obejmuje również plakatowanie i milk grafiti, a online – komunikację w social media, współpracę z influencerami i działania performance.

Uzupełnienie komunikacji stanowią także spójne z główną ideą memy promowane w kampaniach płatnych i działaniach organicznych.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Here Comes The Sun Tytusa Klepacza oraz zespół marki Lisek.App. Memy przygotowała redakcja serwisu donald.pl.

Akcja teaserowa potrwa do końca września.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS „Nigdy nie pożałujesz dnia, w którym przestał_ś pić”: mural z przesłaniem od Traffic Design ozdobił gdański Wrzeszcz

PS2 W Warszawie pojawił się mural pachnący truskawkami