Kampanię teaserową Lisek.App otwiera mural przygotowany przez Chromrego. Bolesław Chromry to polski ilustrator i komentator rzeczywistości. Znany z odważnych, często ironicznych rysunków publikowanych m.in. w prasie i internecie, rzadko podejmuje współprace komercyjne.
Wady zakupów offline
Mural utrzymano w charakterystycznym stylu Chromrego, który w humorystyczny sposób przedstawia wady codziennych zakupów offline.
Zobacz również

Projekt zostanie wykorzystany także w innych formatach – na plakatach, w pocztówkach i naklejkach dodawanych do zamówień oraz w komunikacji w mediach społecznościowych.



Słuchaj podcastu NowyMarketing





Kampania teaserowa offline obejmuje również plakatowanie i milk grafiti, a online – komunikację w social media, współpracę z influencerami i działania performance.

Uzupełnienie komunikacji stanowią także spójne z główną ideą memy promowane w kampaniach płatnych i działaniach organicznych.



Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Here Comes The Sun Tytusa Klepacza oraz zespół marki Lisek.App. Memy przygotowała redakcja serwisu donald.pl.
Akcja teaserowa potrwa do końca września.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko