Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Lista laureatów Euro Effies 2012

19 września podczas gali w Brukseli wręczono nagrody Euro Effie 2012. Laureaci pochodzą z 8 państw. Projekty zgłosiły 34 agencje z 13 krajów. Agencją Roku została Grey EMEA.
O autorze
1 min czytania 2012-09-24

Przewodniczącym jury był Pierre Woreczek, Senior Vice President of Brand Strategy w McDonald’s Europe. Wśród jurorów znajdowali się Polacy: Katarzyna Lukowska, Marketing Director CEE w Johnson&Johnson i  Szymon Gutkowski, Managing Director i partner DDB Warszawa.

Grand Prix i złotą statuetkę w kategorii FMCG otrzymała agencja M&C Saatchi GAD za promującą rum kampanię „Nothing compares to Havana”, zrealizowaną na zlecenie Havana Club International.

Statuetki za „Best innovative use of print Award” i Gold Effie trafiły do agencji Saatchi & Saatchi Brussels za kampanię „Ex-smokers are Unstoppable” przygotowaną dla Komisji Europejskiej.

Kolejne złote Effie otrzymali:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

agencja Grey Worldwide GmbH za kampanię „Breathe Happy” dla marki Febreze na zlecenie Procter & Gamble:

agencja Wieden + Kennedy Amsterdam za kampanię promocyjną FIFA2012 „Love Football, Play Football”:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za najbardziej efektywne użycie Social Media wyróżnienie zdobyła szwajcarska agencja Jung von Matt/Limmat, która przygotowała dla Graubünden Ferien kampanię „Obermutten – A little village goes global”:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Gold Effie w kategorii akcji niskobudżetowych otrzymała kampania „Curators of Sweden”, w której wykorzystano potencjał Twittera:

Wszystkie nagrodzone kampanie można zobaczyć tu.

Najskuteczniejsze polskie kampanie z 2012 roku poznamy 8 października. Lista nominowanych 56 prac poniżej: