Aktywacja – realizowana od 17 września do 31 października 2018 roku – połączona jest z launchem nowego produktu – Listerine Nightly reset. Ogólna komunikacji produktu podkreśla sposób i efektywność jego działania za pomocą claimów: „Innowacyjna formuła zwalcza skutki dnia w ciągu nocy” oraz „Poczuj różnicę vs. samo szczotkowanie w 21 dni”. Listerine Nightly reset to pierwszy tego rodzaju płyn do płukania jamy ustnej i zębów w portfolio marki Listerine.
Nagrodami w loterii są wysokiej jakości smartfony Huawei P20 Pro wyposażone m.in. w doskonały aparat, baterię o bardzo dużej pojemności oraz nowatorską obudowę. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić 2 produkty Listerine objęte promocją, a następnie zarejestrować zgłoszenie na stronie www.listerine.pl/loteria-noc-to-moc.
Zobacz również
Kropka Bordo odpowiedzialna jest za: stworzenie idei kreatywnej loterii „Noc to Moc!”, koncepcję mechanizmu, KV akcji oraz promocyjną stronę www. Agencja wzięła na siebie również kwestie obsługi prawnej w ramach realizowanej loterii oraz przygotowanie materiałów POS.