Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Listy nominowanych w XX edycji konkursu KTR

Ponad 100 osobowe jury oceniało 1141 prac nadesłanych przez 283 firmy w jubileuszowej XX edycji KTR. W KTR jury doceniało wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
O autorze
1 min czytania 2023-09-28

Zgłoszenia oceniane były dwuetapowo. W pierwszym etapie, którzy trwał 3 tygodnie jurorzy zapoznawali się z projektami oraz dokonywali wstępnej selekcji. Następnie 9 składów jurorskich złożonych z wybitnych specjalistek i specjalistów, głosowało w trakcie obrad na nominacje i nagrody. Jury mogło nominować 30% zgłoszonych kampanii. 

Prezentujemy 311 prac nominowanych w KTR 2023. Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów. Uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom nastąpi 16 października podczas Gali w Teatrze Polskim w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.

Obradom jury KTR 2023 przewodniczyli:

  • Małgorzata Drozdowska, FCB&theMilkman (kategoria Communication)
  • Agnieszka Gozdek, 180heartbeats + Jung V.Matt (kategoria Creative Strategy)
  • Dawid Szczepaniak, VMLY&R Poland (kategoria Entertainment)
  • Emilka Bojańczyk, Podpunkt / SuperSkrypt (kategoria Design)
  • Anna Nowak, dentsu Creative (Isobar Polska) (kategoria Technology)
  • Maciej Twardowski, Ogilvy Poland (kategoria Craft Audio/Video)
  • Zuza Krajewska, (kategoria Craft Fotografia)
  • Ola Jasionowska, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy (kategoria Craft Ilustracja)

Organizator: SAR, Klub Twórców Reklamy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock

Audytor: Firma prawnicza SKP

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patroni medialni: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, K Mag, Grafmag

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się