Live Age wraz z Ringier Axel Springer Polska otrzymały wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards. Wyniki ogłoszono 9 września podczas Employer Branding Excellence Summit, najważniejszego wydarzenia, kształtującego rynek employer brandingu w Polsce. Konkurs był częścią jubileuszowej, dziesiątej edycji konferencji, która odbyła się online oraz w formule stacjonarnej w Warszawie.
Wyróżniony projekt – People Awards 2020. Home Edition – to wirtualna edycja dorocznej gali skierowanej do wszystkich pracowników Ringier Axel Springer Polska. Gala odbyła się w grudniu 2020 r., gdy stacjonarne spotkanie firmy zatrudniającej 1800 osób nie było możliwe ze względów pandemicznych. Edycja digitalowa People Awards 2020 została zaprojektowana od podstaw, ewoluując z jednodniowego wydarzenia do wielomiesięcznego projektu komunikacyjnego z eventowym finałem 10 grudnia 2020 r.
Projekt wywołał ogromne zainteresowanie i zaangażowanie pracowników. W finałowy wieczór przed ekranami zebrało się ponad 1200 osób, które wspólnie świętowały przez ponad 4 godziny części oficjalnej, a połowa z nich została razem kolejnych kilka godzin w wirtualnych pokojach na after party. W ocenie uczestników była to najlepsza gala People Awards w historii firmy.
Zobacz również
Projekt przyczynił się do wzrostu mierzalnych wskaźników zaangażowania pracowników. Badanie Kinetric (AON Hewitt), mierzące zaangażowanie pracowników rok do roku, wykazało wzrost tego wskaźnika na przełomie 2020/2021 aż o 9%. Tak dobre reakcje na galę People Awards 2020 były także jednym z czynników wpływających na uzyskanie przez Ringier Axel Springer Polska w lutym 2021 certyfikatu Great Place to Work. Na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród pracowników 72% osób uznało, że Ringier Axel Springer Polska jest „świetnym miejscem pracy”.
– Ostatnie zmiany w komunikacji marketingowej dotyczą także employer brandingu. A może szczególnie jego, bo wyzwania, jakimi są budowanie społeczności w zespołach rozproszonych czy zachęcenie pracowników do powrotu do biur mają kluczowy wpływ na efektywność wielu organizacji. Równocześnie to moment, w którym zyskaliśmy „trzeci wymiar” budowania doświadczeń w postaci całkiem nowych form w digitalu. Mamy szczęście być jedną z tych agencji, które są liderami tej zmiany – mówi Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age. – W przełomowych momentach warto odkrywać nowe możliwości z najlepszymi. A pracując z fantastycznymi ludźmi w Ringier Axel Springer Polska, jesteśmy właśnie takim teamem. Zmieniamy. Szukamy nowych formatów. I dowozimy świetne rezultaty – dodaje Górka.
– Komunikacja wewnętrzna to przede wszystkim wyzwanie związane z zarządzaniem emocjami i relacjami w firmie. W czasach pandemii, pracy zdalnej to wyzwanie stało się jeszcze większe. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że udało się nam w czasie lockdownu przenieść emocje i docenić naszych ludzi w takim samym wymiarze jak w poprzednich latach, gdy mogliśmy spotkać się na żywo podczas People Awards – mówi Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz, head of internal communications and engagement w Ringier Axel Springer Polska. – People Awards to nasza tradycja – co roku nagradzamy najlepsze projekty, osoby i zespoły. Zeszłoroczna Gala pokazała, że nikt i nic nas nie powstrzyma, by ją kontynuować – dodaje Brudkiewicz.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wyróżnienie dla People Awards 2020 w konkursie Employer Branding Excellence Awards poprzedzone było nagrodami za najlepszy w kraju, wewnętrzny online experience marketing w Golden Arrow oraz za najlepszy event – celebrację marki w MP Power Awards.
Słuchaj podcastu NowyMarketing